Hoi, Ik nouja mijn borsten worden sinds gisteravond Campina Industrie genoemd Hebben jullie ook nieuwe bijnaman gekregen?xxx
Haha, ja mijn zusje noemt mijn borsten melkfabriekjes. (nou ja, fabriekjes, ze groeien deze zwangerschap erg hard, zit al op een e-cup
de mijne worden gewoon: nog mooiere borsten genoemd.. ben al 1 cupmaat gegroeid, maar volgens mij moet er weer een grotere BH komen.
haha ik vind het wel grappig. ondanks dat het hier soms in straaltjes eruit loopt nog geen rare bijnamen. mijn vriend vindt mijn lekkende borsten helemaal niet erg gelukkig, hij is juist blij dat alles tot nu toe werkt voor de baby. zelf realiseer ik me wel heel goed dat ik straks voorlopig als melkfabriek door het leven ga..
Hhahaha Nou voor me zwangerschap waren me borsten toch wel hetgeen waar ik echt trots op was, waren niet te groot, mooi vol en stevig en kreeg vaak de opmerking "Hello boy's" . Tijdens me zwangerschappen werden ze de "tweeling" genoemd. Na de bevalling (periode van stuwing) werd ik "Pamela met dr lolo's" genoemd En nu... Nu is er weinig meer van over hahaha Heb nu een b-cupje en je kunt zien aan me huid dat ze 2 maal achter elkaar tot het uiterste zijn opgerekt! Ach misschien komt dat nog goed met de tijd.. Maar voor nu hebben ze de naam "uitgemolken campina's" (van mij hoor, vriendlief vind ze nog steeds geweldig)
Hier ook een melkfabriek! wordt door mijn omgeving ook wel melkkoe genoemd.. erg fijn als je zwanger bent! (ach ja.. kan wel wat hebben en weet wie t zegt) Mijn tante noemt ze steeds, ahhh de lekkage!! (was daar op een verjaardag toen ze voor het eerst begonnen te lekken.. En toen was het ineens "kom even mee naar de keuken, je hebt een lekkage!" Iedereen lachen en ik geen idee waar t over ging.. Achteraf geweldig grappig
Ben van een goeie D naar een F gegaan, en mn vriend vind ze nog heel mooi hoor die 'meloenen' van me, hahaha!
Ja melkfabriek!! Erg he.. of als hij wat wil vragen is het: hey jij met je dikke borsten! Over het algemeen is mijn bijnaam bolle of dikke! Lekker he die mannen!
Ach ze bedoelen het goed hoop ik dan maar! ik heb 1 collega, en die roept elke keer als ik in de buurt ben, PAS OP! Ze zwenkt uit!! Heb nu een buikband besteld met daarop de tekst: PAS OP, IK ZWENK UIT!
Oke een hele rare eigenlijk, maar mijn man noemt ze weleens klonten. hahaha Ik kan er wel om lachen. Ze waren al niet klein maar ze zijn ook nog eens 2 maten gegroeid. En ja dikke krijg ik ook wel eens te horen of Wally (walvis) dikkie. Ach zolang ik weet wie het zeggen en het dus als grapje bedoelen kan ik er om lachen. Ik zeg wel vaak je weet dat als ik niet meer zwanger bent je me niet meer zo mag noemen he hahaha