ongesteld of toch niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door doedie1991, 11 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Me laatste ongesteldheid duurde 10 dagen lang. 7 dagen later werd ik weer ongesteld begon met bruin toen helder rood met stolsels dan weer bruin dan weer rood elke keer denk ik t is voor bij en krijg ik keamp in me onderbuik linkerkant en weer bloed en dat nu al 16 dagen lang.. t stopt niet. Zou dat een menstruatie zijn of toch iets anders. Vind zo vervelend dat zo lang duurt en telkes bruin en rood bloed afgewisseld...

Iemand dat ook een x gehad?

P.s typ met me telefoon dus kans op typefouten haha:p

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ben je aan de pil Geweest en net gestopt toevallig? Het eestte jaar kn de pil namelijk nog vreemde dingen met je lijf doen. Als dat niet het F-geval is, dan zou ik maandag even naar de dokter gaan.

3. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Zou even naar de HA gaan. Ik zelf heb 6 weken lang af en aan bloed verloren maar ik had geen krampen of buikpijnen. Op basis daarvan maakte de HA zich geen zorgen, en heb ik promilut gekregen om mijn cyclus te resetten zeg maar. Toen is het gestopt met tussentijds bloeden.

4. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Jajo. Nee ben niet aan de pil maar bedabkt voor je berichtje.
    Guusje. Oh gelukkig kan dus ook niks zijn. Volgens mij is t nu wel gestopt. Er is helaas geen huisarts in koeweit anders als t weer terug is maar eventjes na laten kijken idd. Bedankt voor je berichtje

:)

5. Pinkshadow

31 mrt 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo even een vraagje.. Ik ben heel regelmatig ongesteld.. Nu was ik afgelopen keer een paar dagen te vroeg.. Alleen wat bruin bloed.. Toen 3 dagen niks en daarna weer oud bloed 2 dagen.. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.. Nu ben ik al een week met vlagen misselijk.. Zou het innestelingsbloed kunnen zijn of gewoon mijn menstruatie?

6. Pinkshadow

31 mrt 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doedie1991

Ik heb dit jaren terug ook gehad maar dat kwam volgens de huisarts door stress.. (Wat ik in die tijd ook enorm had)

Deel Deze Pagina