Zouden jullie je baby meenemen naar de tandarts? Of nemen jullie ze mee? Morgen moeten manlief en ik samen naar de tandarts en nu zit ik te denken of ik m'n kleine meid mee moet nemen of even een oppas moet regelen?
Voor controle? Dan zou ik d'r gewoon meenemen hoor! Dat duurt hier altijd iets van 5 minuten (misschien 10) en dan kunnen jullie haar toch om de beurt even bezighouden.
Oké ja ik zat te twijfelen of het geen gedoe is de kleine in de wandelwagen mee te nemen (tandarts zit 2 straten achter ons)
Ik heb vorige maand ook mijn meisje meegenomen naar de tandarts, ging prima. Tandarts vond het zelfs erg leuk haha
Zolang ik geen gynaecologische onderzoeken moet ondergaan en papa of opa en oma zijn niet thuis dan gaan de kids altijd met me mee wat ik ook moet doen. Vanmorgen met de jongste naar de kapper geweest. Hij in de buggy, super grote koek gegeven (jep pedagogisch niet verandwoord maar omdat hij dat nooit krijgt was hij wel super zoet ) en ik mijn bobje bij laten werken
Laatst ook gedaan.. Papa niet thuis, dan neem ik d'r gewoon mee.. Met z'n tweeen zal ik d'r zeker meenemen.. Mocht ze het niet helemaal naar d'r zin hebben dan kan een van jullie twee haar nog vermaken! (bij mij deed de assistente dit) En ook in de wandelwagen.. Gelijk een wandeling!
Bij de laatste controle zei de assistent dat ik bij de volgende controle de baby mee moest nemen. Dat zou goed voor haar zijn, zo kon ze zo jong mogelijk al wennen aan de tandarts. Met andere woorden, zodat de assistent lekker met de baby kan knuffelen Dat gaf ze later toe haha
Ik moet de 15e naar de tandarts, gaatjes vullen, dus duurt wel wat langer. Maar de jongste (2 maanden) gaat gewoon mee. Ik heb geen oppas, dus geen keus. Maar ik verwacht dat ze gewoon slaapt, zoals ze meestal doet Ik zou mn oudste niet zo snel meenemen als ze gaan boren, maar een babytje krijgt dat toch allemaal nog niet mee.
Hier ook gedaan, van te voren even gebeld toen. De tandartsassistente zei dat ze het juist leuk vond.
Ik denk ook dat het ook gewoon goed is dat kinderen gewoon soms even rustig moeten wachten ergens zonder verveld te gaan doen. Nu is jouw kindje nog wat klein maar mijn kinderen gaan vanaf het begin gewoon altijd mee naar tandarts, ziekenhuis bezoekjes of de gemeente ofzo, en weten zich ook te gedragen.
Wij gaan altijd met ons allen op controle. De oudste ging ook al mee toen hij een baby was, tandarts hield zich ook altijd even met hem bezig of gaf hem een spiegeltje om in papa's mond te kijken. Hij wil nu altijd als eerste in de stoel. De volgende controle moet dochter ook in de stoel, zij ging ook altijd al mee. We lieten haar dan ook meekijken. Geen punt van maken, gewoon meenemen zodat er gewend kan worden aan de tandarts.
Ik nam ze altijd mee, ook bij een behandeling. Het is niet anders, mijn man vroeg daar echt geen vrij voor en de kinderen boeide het allemaal niks. Die waren leuk aan het spelen.
Ik neem mijn zoontje nooit mee. Maar dat komt omdat ik bang ben voor de tandarts en bang ben dat hij dit dan aanvoelt. Maar als ik niet bang geweest zou zijn was hij ook met mij mee gegaan.
Moet binnenkort ook naar tandarts(joepie...), maar breng kleine dan even naar mijn ouders, die passen graag even op, hihi! Anders had ik haar wel gewoon meegenomen hoor.