Hallo ik ben een week of 8 zwanger..... Nu heb ik al een buikje daar zeg je u tegen.... En ik heb regelmatig erge rugpijn .... wie kent dit nog meer???? En wie kan mij vertellen wat ik eraan kan doen
Heb ook veel last van m'n rug vooral als ik 's-morgens wakker wordt. Maar dat is bij mij pas vanaf een week of 20 begonnen. Daarvoor wel af en toe een keertje last maar niet zo erg. Silly
Ik heb ook al een week last van vreselijke pijn in mijn onderrug. Eigenlijk meer mijn nog verder naar onder net boven mijn stuitje. en in mijn SI gewricht. Heel vervelend, zeker met dit warme weer!!!!!
Heb ik ook! Volgens mn huisarts heeft dat te maken met het soepeler worden van de gewrichten,dus ook in de rug,als voorbereiding voor de buikgroei en het gewicht en de bevalling.
Ja dat is bekend, maar het is wel vervelend. Ik ga al lopen als een zwangere. Mijn baas zei al, jeetje je gaat al waggelen. Maar dat probeer ik wel te onderdrukken en zo recht mogelijk te blijven lopen.
Haha dat waggelen ken ik ja haha! Moest er wel mee uitkijken zei mn huisarts omdat het de spieren in de rug kan overbelasten ofzo. Ik probeer zo min mogelijk als een eend te lopen zeg maar haha mjain de stad ofzo na ff lopen doe ik het toch weer
ik heb ook al last van mijn onderrug, is erg vervelend, als ik ff gezeten heb moet ik gewoon weer gaan liggen, mijn rug is altijd al mijn zwakke plek geweest, maar vind dat ik er nu al snel last van heb, hoop dat het overgaat.
Ik heb ook net als fredje altijd al een zwakke rug en snel last, maar nu af en toe ontzettend moet ik zeggen, overdag al heel erg, en wordt er soms s nachts wakker van. Heel vervelend, ook ik ben nog niet zo ver in de zwangerschap, maar ja, we doen het er maar mee. Als het te erg wordt ff langs de Gyn of HU... Suc6 lotgenootjes hihi