`hoi hoi allemaal... vraagje: op dag 18, 16 en 15 gevreeen, en vanaf dag 19 heb ik bruin verlies, k zit nu al op dag 27..het is vooral bij het afvegen, en als ik met wc papiertje naar binnen ga is deze rood/bruin..in inlegkruisje, elke keer een bruin lijntje.. is toch wel lang he? 8 dagen>? zou t een lichte ongesteldheid zijn? niet leuk... k heb wel al testje gedaan, kon weer niet wachten, deze was negatief...maar ja was dan ook voor mijn nod..precieze nod is onduidelijk, gezien dit mijn 2e ronde is en de 1e ronde 70 dagen duurde... gr Bengel
weet ik dus niet....als ik uit moet gaan van de 70 dagen dan is dat pas ergens half mei....das ook het rotte...ik weet niet precies waar ik aan toe ben. ik vind het wel supervervelend, dit verlies...het belemmert mijn klusmogeljkheden want ik ben erg vies van mezelf met dit soort dingen, dus nu geen polonaise effe aan mijn lijf niemand herkent dit???
nee dat zeg ik niet..ALS ik ervan uit moet gaan, want zolang duurde mijn 1e ronde...(maar ik hoop het niet hoor)
Nou, ik hoop inderdaad niet voor je dat het weer zo lang duurt! Mocht je alsnog ongesteld worden, dan zijn ovulatietesten mogelijk een idee, alhoewel je er dan wel veeeel moet hebben.... Ik duim voor je, Bengel!!!!
ik heb gisteren middag met na de wc gaan wat bruin/rood bloedverlies gehad en dat was maar 1 keer en daarna ook niet meer en ik moet 9 juli weer ongesteld worden weet iemand misschien wat dat kan zijn ga vanmiddag na de dokter toe groetjes marijke
ik denk dat je ongesteld gaat worden...heb ik nu dus ook vaak een aantal dagen van te voren.. helaas.. gr bengel
hoi kom net terug van de dokter en de syptomen die ik heb hebben wel met een zwangerschap te maken en het bloedverlies heeft hoog waarschijnlijk met de buikoperatie te maken die ik heb gehad om de sterilisatie weer terug te laten draaien dus nu maar hopen en wachten tot maandag dat ik kan gaan testen groetjes