hoi ik ben nu al 2 dagen overtijd ik heb een cyc. tussen de 28 en 34 nou heb ik een cyc. van 34 dagen maar 1 keer gehad 6 maanden geleden en de afgelopen 6 maanden een cyc. van 31 en nu dus 2 dagen overtijd.. maar ik wache met testen al ik op dag 35 ben... vind het wel spannend!
op dit moment helemaal nergens last van was erg misselijk de afgelopen week en heb vorige week donderdag 6 keer overgegeven.. voor de rest hoodpijn gehad en moe nu heb ik alleen een verliefdsheids gevoel heb het opeens super met mijn manneje echt superrr beter dan ooit zoon happy gevoel heb ik, en moe dat is het enigste op dit moment.. plus wit rauwe eiwit slijm alleen bij afvegen en een klein beetje aan de dunne spannend nog steeds geen ongi en helemaal geen ongi buikpijn ook nog niet gehad.. xxxxx
maar heb op dit moment helemaal gen sym. meer ja een beetje vlindermisselijkheid een verliefheids gevoel ben trouwens ook meer verliefd ofzo hahaha (ik en mijn mannetje).. heel appart aar heel erg fijn kortom een heel apart gevoel van binnen