hoi hoi wij zijn 2 weken terug verhuisd naar ons nieuwe huis deze is kaal opgeleverd en hier moeten wij dus zelf iets van maken.niet erg natuurlijk.maar nu komt het ik doe een heleboel zelf even een overzicht. eikenhouten vloer gelegd benenden laminaat gelegt boven gordijnen ophangen boven en beneden rolgodijnen op maat gemaakt en op gehangen het hele huis van binnen geschilderd en gespagteld de trap afgebeten en op nieuw gelakt. en de telefoon en kabel verbinding naar boven getrokken door de muur heen zodat we boven tv hebben. en dat was tie volgens mij wel maar nu vind iedereen dat ik zo handig ben.maar dat ze het allemaal zo gevaarlijk vinden en ik hoor dat niet te doen en ik moet daar mensen voor in huren.of wachten tot het weekend tot me vriend tijd heeft.maar ik kan dat niet hoor ik wil het gewoon af hebben en dan moet je week een week wachten.terwijl ik het zelf kan. nu jullie mening.ben ik nu echt zo gevaarlijk bezig?
ik was 36 weken zwanger en ben toen verhuist... heb ook alles gedaan... zolang je je eigen goed voelt vind ik het neit gevaarlijk. Volgens mij verloskundige toen mocht ik ook gewoon alles doen als ik maar naar me lichaam luisterde met bepaalde soorten verf wel oppassen maar is hier perfect gegaan
wij waren nog aan het verbouwen toen ik zwanger was. heb ook van alles gedaan. ik heb er alleen op gelet dat ik niet te zwaar tilde en alleen verf op waterbasis. als je naar je lichaam luisterd kan het allemaal best, je voelt zelf wel tot hoever je kan gaan. en makkelijk toch dat je zelf zo handig bent Groetjes, Miranda
Nee, ik vind dat ook niet gevaarlijk of onverantwoord hoor. *ik verplaats je onderwerp naar zwangerschap* Elmo
Vind het niet gevaalrijk als je maar rekening houdt met jezelf, als jij je goed voelt zou ik niet weten waarom je het dan aan iemand anders oer moet laten. let wel goed op met producten,ook schoonmaak spul voor bv. reinigen trap is niet gemaakt voor zwangere vrouwen. veel doen met handschoenen en afbijt enzo wel liever iemand anders laten doen. o ja trouwens ik kan dit normaal (nu bi ) ook allemaal hor, maar merk dat er toch anders naar gekeken wordt als vrouwen zo handig zijn. niets van aan trekken en trots zijn op jezelf.
eum met afbijt werken dat is zeker niet verstandig te doen tijdens je zwangerschap het kan een bevalling opwekken, zo ook bij mijn moeder, die heeft toen vanaf 28 weken tot aan de bevalling plat gelegen in het ziekenhuis om het kind tegen te houden. gebruik alleen ver op waterbasis, de andere verf kan het zenuwstelsel van je kind beinvloeden. tja ik snap best dat je je huis af wilt hebben en als je handig bent dan ga je ermee aan de slag. ik denk wanneer je op tijd pauzes neemt en niet te zwaar en te veel tilt dat het wel kan.
Ik ben jaloers op je dat je dat nog allemaal kan! Ik heb veels te veel last van mijn been enzo dus 1 muurtje verven is al teveel: ik zou ook echt niets meer kunnen tillen nu.. Maar bravo dat je zo handig bent, je man zal wel trots zijn!
dat van dat afbijt middel las ik net ook. ik neem idd gewoon me rust hoor 2 gordijnen op hangen 15 min bijkomen en ventje is wel trost op me.hijwerkt zelf ongeveer 60 uur per week dus ja die heeft er doordeweeks geen tijd voor
Gewoon lekker doorklussen! Je bent zwanger verder mankeert je niks! Zolang je rust neemt en naar je lichaam luisterd gewoon lekker doorklussen! Met bepaalde soorten verf moet je uitkijken maar ok dat wist jezelf vast ook wel.. Ik zeg: YOU GO GIRL!
Afbijt voor de trap is niet goed denk ik.. Weet iemand trouwens of er ook hoogglansverf op waterbasis bestaat? Ik wil de trap verven..
Wow! Respect dat je dat allemaal nog kan! Ik ben net een uurtje bezig geweest om onze kledingkasten op te ruimen, en ik ben al compleet gesloopt Ik moet er echt niet aan denken om nog te moeten klussen zoals jij dat doet. Komt goed uit, dat jij je zo fit voelt. Dan is het sneller af. En ik neem aan dat je slim genoeg bent om zelf te bepalen wat je wel en niet aan kunt. Dus laat iedereen maar lekker lullen
Tja, ik zal ook het e.e.a. gaan doen als we over een paar maanden gaan verhuizen. Zolang je geen zware dingen sjouwt, oplet met verf etc. en genoeg rust neemt, lijkt het mij prima. Die verfafbijt is echt de grootste troep. Ik heb dat eens gebruik voor ik zwanger was en toen bleek er een gaatje in mijn handschoen te zitten, dat spul brandde me toch op mijn huid, gelijk afgespoeld, maar er zaten echt dagenlang nog rode vlekken op die plek en inademen lijkt mij ook niet zo gezond. In ieder geval lekker toch dat je nog zoveel energie hebt!
En ook hier iemand die lekker doorklust... Ik ben wel nogal van het doorgaan terwijl ik eigenlijk zou moeten rusten.. Behang afkrabben bijvoorbeeld.. te veel gerekt en gestrekt en nu merk ik het wel aan mn lichaam. Maar ja, verder kan het denk weinig kwaad... Ik verf inderdaad alleen met acrylverf. Ook trapjes enzo moet ik vermijden van mn vriend.. maar verder krijgt ie mij echt niet de hele dag zittend hoor Vandaag mn hand verbrand aan het stoomaparaat.. ach ja.. liever dat dan ergens vanaf vallen ofzo. Enn het nadeel is alleen dat ik eigenlijk totaal NIET handig ben haha Ik ben iemand die veel valt, struikelt etc. dus ik let wel extra op. Maar ja, wil ons mooie nieuwe huis toch wel zo snel mogelijk af hebben!
Ik ben ook een echte klusser Twee jaar geleden heb ik de badkamer opnieuw betegeld incl nieuwe douchedeur monteren etc! Haha, iedereen kijkt me echt aan van 'je bent gek!', als ik dat vertel. Als er klusjes in huis gedaan moeten worden, doe ik dat meestal. Mja, iemand moet t doen, en mijn vriend doet t niet zo snel uit zichzelf... Maar wat jij nu allemaal gedaan hebt... waar haal je de energie vandaan?! Ik ben wel bezig met de babykamer, maar dat is echt steeds een heel klein dingetje per dag. Kijk inderdaad wel een beetje uit met gevaarlijke stoffen nu. Maar verder, als je de energie ervoor hebt en je bloed(druk) ed zijn in orde, gewoon lekker doen hoor!
heey damens ik zelf heb vroeger een bouw opleiding gehad en als er iets is wat ik zelf kan dan doe ik het nu ben ik ook lkker aan het klussen enzo ik vind dat heerlijk mijn ontspanning zeg maar maar zodra mijn lichaam zegt ohh ff rustig dan neem ik een pauze volgen smij kan het geen kwaad zolang je maar niet te zwaar tilt en heel goed ventileerd als je op terpetine basis aan het schilderen gaat ik zelf pak nu dan een zuurstof kapje voor de rest zou ik zeggen heel veel klus plezier liefs ancie