Zou deze week ongesteld moeten worden (liever niet natuurlijk). Afgelopen dinsdag begon er donkere afscheiding op te treden en woensdag even een drupje rood bloed..nu alleen nog maar bruine afscheiding en voel me ook echt niet ongesteld. Wel al een week een raar gevoel in mijn buik, maar anders als anders. Ik weet nou niet meer of dit nou een menstruatie is (normaal heb ik het heeeeel heftig, dat ik mijn tampon omde 2 uur moet vervangen, dus dit is heel bijzonder voor mij)of dat ik mogelijk toch zwanger ben of miskraampje? Ik snap het niet meer. Verstandig om te testen of? Wie heeft dit ook gehad en heeft goede raad?
ik zou zowiso even testen het licht er misschien ook aan hoelang je gestopt bent met de pil en dat bloed zou een innesteling kunnen zijn misschien, dusja testen dan heb je wat meer zekerheid!
hmm moelijk he Kloontje? gebruik je pil of ring? Want blijkbaar kunnen er door ermee te stoppen heel veel rare dingen met je lichaam gebeuren! ... Wat mij betreft... 20u , DOODOP, zou beginnen denken dat er toch iets meer aan de hand is. grtjs xx
Ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil. Maar pas 4maanden aan het proberen. Ik heb vandaag een testje gekocht. Misschien morgen maar eens testen dan. Moet dat perse met ochtendurine of?
volgens de site van predictor kan je het op elk moment van de dag testen! Maar je testje niet meteen weggooien, het kan namelijk langer duren dan 5 min
bedankt voor de tip! Durf eigenlijk niet..bang dat het niks is en ik me weer teleurgesteld voel..maar misschien toch wel beter anders blijf ik onzeker. Liefs
had het net gelezen, vandaar... ik durf ook niet testen...(-> niet echt gepland) heb er wel geen in huis, denk dat ik het anders wel gedaan had... doe je het nu?
Nee wacht nog even tot morgen denk ik. Ik kijk het nog even aan...voordat ik te hard van stapel loop. Phoe...echt om gek van te worden he..vooral omdat wij het wel heel graag willen. Maar als jij al 11 dagen overtijd bent zou ik misschien toch ook maar een testje gaan halen..misschien niet helemaal gepland, maar toch wel handy om te weten toch? Tja ik kanniet voor jou beslissen, maar ik zou doodnerveus zijn hihi. Hou me op de hoogte!
ja niet gepland maar mijn fantasie slaat wel serieus op hol, wil wel héél graag kinderen Ik denk dat ik niet nerveus ben omdat ik het eigenlijk niet kan geloven dat ik zwanger zou zijn na 1 maand zonder ring en vrijen met condoom... kan echt niet 8) Ja, niet overhaasten he, ik hoop echt voor je dat het raak is! Ga nu slapen want word ziek van moeite, morgenavond een update... slaap zacht en veeeeeeeeeeeeeel geluk xxx
Helaas..ik heb vanmorgen de test gedaan,maar hij was negatief! Balen dus. Op naar de volgende ronde dan maar en hopelijk is het dan wel raak!
Zo vanmiddag heftig ongesteld geworden...testje was dus niet echt nodig geweest als ik even gewacht had, maar het bleef zo lang sukkelen. Nu dus flink buikpijn en met paracetamolletje op de bank...en een beetje balen dus! Heb jij al een testje gedaan MaPusse? Liefs