Hoi meiden, Ik weet dat het nog geen innesteling kan zijn, maar... ik heb donderdag mijn eisprong gevoeld. Na een positieve test op woensdag en een zeer pijnlijke eisprong heb ik nu last van rugpijn. Ook heb ik sinds gisteren gevoelige tepels. Nu is mijn vraag; Wie heeft dit nog meer na zijn eisprong gevoeld? Kan het een voorbereiding zijn op een eventuele innesteling?
Vanaf mijn ei heb ik eigenlijk helemaal nergens last van gehad, af en toe last van mijn boobs, en heel soms misselijk.. voor de rest eigenlijk niks
Nou ik normaal ook niet, maar deze ronde echt van alles en zeer pijnlijk. Was al dagen misselijk, had hoofdpijn (wat ik na het stoppen met de pil niet meer heb gehad), had steken in mijn buik en voelde iets knappen op de dag van mijn eisprong. Bizar he dat je dit allemaal kunt voelen?
@ annie, ik heb ook al een paar dagen last van lage rugpijn. Laten we hopen dat het iets moois betekent!
Hmz, de pagina liep vast toen ik wilde posten. En nu weet ik niet meer wat ik had geschreven! Ik zou niet weten waardoor je dan die rugpijn hebt. Want als je aangeeft je ei zo duidelijk gevoeld te hebben, zal die ook niet eerder zijn geweest. Helaas afwachten geblazen dus! En dat is al zo makkelijk.... :S
Nou de pagina liep niet vast, maar lag eruit. Kwam er een tijdje niet op en wel op andere sites. Ach, er zit niets anders op dan afwachten en dat is nou juist het probleem.
Verschrikkelijk he dat wachten? Het zou zo makkelijk zijn als je lichaam direct een signaal geeft zodra de bevruchting plaatsvindt!
Ik heb toevallig vanmorgen getest. Wist eigenlijk wel dat het nog te vroeg is, maar omdat ik al twee ochtenden opsta en daarna wat misselijk ben, dacht ik 'ik probeer het eens'. Helaas nog negatief. Nu ga ik een paar dagen wachten en dan weer eens proberen. En jij?
Ik wacht gewoon tot de 8e. Tenzij ik klachten ga krijgen. Maar dan test ik pas 1 of 2 dagen voor nod. Was bij mijn schoonzusje ook al 2 dagen voor nod duidelijk dat ze zwanger is.
Ja bij de een is dat sneller duidelijk ook dan bij de ander. De een test 6 dagen voor haar nod al dik positief en de ander pas ver erna. Het blijft altijd afwachten hoe het zal lopen..
Is goed, ik hou je op de hoogte! Doe ik wel via dit topic, dan kan ik ook zien of jij een andere banner mag uitzoeken
Haha, is goed, maar de topic verdwijnt automatisch als er een maand niet op is gereageerd he. Anders zoek ik je wel op of stuur je een pb'tje.
Dat zou echt fantastisch zijn. Vorige 'ronde' had ik licht posi testen, is helaas verkeerd gegaan. Maar toen zag ik het al helemaal voor me om met kerst het grote nieuws te brengen Maar als het nu raak is, ga ik dat maar niet doen denk ik. Er kan helaas nog vanalles mis gaan. hé meid, ik ga ff van de pc af. Ik hou je op de hoogte!