hey dames. de titel zegt het al ik geef dus een baby shower.mijn vriendt gaat hem organizeren maar om hem op weg te helpen maak ik een lijstje met dingen die hij moet halen en organizeren en probeer dus overal ideetjes enzo op te doen en dacht meschien is het luek er een topic over te openen. er zijn vast meer dames met lueken ideetjes of meschien ben je zelf ook wel een baby shower aan het organizeren. alle tips zijn welkom dit staat er nu op mijn lijstje. 1.uitnodigingen-2.taart-3.hapjes en drankjes-4.spelletjes-5.kleinig heidje voor de spel winaars-6.luier taart-7.verziering-8.bedankjes voor de gasten.
eigenlijk iets het een meidending en zijn geen mannen welkom. je moet even googlen staan heleboel leuke ideeen op, leuke spelletjes vooral want die horen erbij (mallote dingen wat met babies te maken heeft zoals was ophangen met hindernissen (baby vasthouden en telefoon enzo) luiers ruiken (je pakt een mars, twix, nuts enzo die laat je smelten in een luier en laat mensen raden welke candybar het is, potjes proeven (erg vies vooral als je het koud doet maar erg lachen) foto's van de mama en papa enzo uitprinten (wij hebben ook onze honden erbij gedaan) en dan de gasten je baby laten samenstellen, er staat heel veel op internet hierover en vooral allemaal leuke blauwe/roze snoepjes / chocolade, taart e.d. Het gaat vooral met vriendinnen en is zonder alcohol iedereen aan de jip en janneke champagne enzo is erg gezellig en vooral erg melig, normaal organiseert je zusje of moeder of vriendinnengroepje doet omdat het echt een meidending is... en je hoort er ook niet vanaf te weten (soort supriseparty effect)
ja idd googel heb ik ook gekeken daar heb ik wel het een en ander af kunnen halen maar er zijn vast meer mensen met ideetjes dacht ik zo
jip en janneke champie gaat vervelen. Kijk eens op www.alcolholvrij.com Hun witte bubbelwijn vind ik zelf erg lekker. Hij is er ook in een rose. De andere wijntjes heb ik nog niet allemaal kunnen proberen. Ik dacht dat een babyshower altijd door iemand anders moest worden gegeven (net als vrijgezellenfeest) Het lijkt mij erg leuk nl maar mijn vriendinnen zullen het nooooooit organiseren. Wie nodig je uit? Je vriendinnen/dames uit de familie of is het meer voor de dames van de yogaclub etc (oftewel zelf ook zwanger) veel plezier! PS, voor een leuk hapje zie album, soesjes met muisjes
ja het is ook een beetje soort vrijgezelleniets inderdaad.. ik ga eens kijken op die site is wel leuk en weer eens wat anders als jip en janneke inderdaad haha
Wij (mijn moeder, zus en ik) hebben het laatst voor 2 vriendinnen van ons georganiseerd..bij mijn zus thuis. We hebben leuke slingers gekocht in de kleur van het geslacht van de baby.. lekkere hapjes gemaakt.. en cadeautjes gegeven.. Ik denk dat het niet perse door iemand anders georganiseerd hoeft te worden.. hier in Nederland zie je het nog niet vaak voorkomen.. maar in Braziliƫ (geboorteland) is het heel gewoonlijk en organiseert de zwangere alles zelf..! maar daar houden ze het ook niet klein en wordt het groots aangepakt.. met hele mooie taart...allerlei lekkernijen... spelletjes.. en ook een aandenken voor de gasten... het ligt er net aan hoe je het zelf wilt hebben... toen wij aan 't organiseren waren voor onze vriendinnen heb ik verschillende site's gezien waar je leuke dingen kon bestellen voor een babyshower.. suc6 met het organiseren!