rugpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door banjabes, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Wie heeft er ook zo'n rugpijn?

Ik heb nu al een week zo'n zeurende pijn in mijn onderrug. Echt super vervelend. Wie heeft dit ook en wat doe je ertegen?

Groetjes banjabes

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ja heb ik ook..lijkt net alsof ik de hele dag zware dingen heb moeten sjouwen. wat een beetje helpt is op je handen en knieen zitten en dan een paar keer een bolle en holle rug maken.

let ook op je houding bij het staan, lopen want dat is meestal de oorzaak van rugpijn.

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb ook regelmatig last van een zeurende onderrug, en dat was al vrij vroeg in m'n zwangerschap, dus van een zware buik kon het nog niet komen. Zal wel komen door oprekkende ligamenten en banden en dat soort dingen...

Op m'n werk moet ik verschillende afdelingen en lokaties af, terwijl ik een zware tas met me meezeul. Da's ook niet echt bevorderlijk...

Wat helpt is een warme kersenpittenzak in je rug! Of een lekker warm bad... Dat is voortaan mijn avondritueeltje, en de rugpijn is echt minder.

Monique

4. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ik heb het al sinds het begin van de zwangerschap.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja sinds een weekje gaat mijn rug sneller pijn doen. Ik moet af en toe gewoon even rustig aan doen. Ik heb ook al best een buikje en denk dat dat er ook mee te maken heeft.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

o ja ik liep altijd op hakken maar die heb ik nu maar ingeruild voor platte laarsjes. Dat helpt bij mij wel.

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Maandag moet ik naar de fysio, ben bang dat dat ook niet meer veel gaat helpen, ik heb er denk ik al lang mee doorgelopen. Begon bij mij ook rond de 18-20 weken.. En tsja nu kan ik niet meer langer dan 10 minuutjes zitten, dan trekt het door tot in mn nek en alles.
    Ik zou zeker aanraden naar fysio te gaan ofzo, had ik veeeel eerder moeten doen, maar ja..

8. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    hoi meiden,

Dank jullie voor jullie reacties!
    Ik ben gelukkig niet de enige lees ik (nou ja.....gelukkig :( ).
    Ik ben vandaag naar de dokter geweest en die heeft me doorverwezen naar cesar therapie. Ben benieuwd! Waarschijnlijk krijg ik tips voor een betere houding. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes

Deel Deze Pagina