rode pukkels en vlekken in gezicht

Discussion in 'Gezondheid' started by Ellen291982, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb veel last van rode pukkels en vlekken in mijn gezicht. Volgens mij komt dat door de hormonen. Ik vind het alleen niet zo'n mooi gezicht en werk het soms een beetje weg met camouflagestick.

Alleen zijn er meiden die een tip weten hoe ik het kan verminderen of anders weg kan krijgen? Is er stiekem een middeltje tegen?

2. doenja

doenja Actief lid

Feb 3, 2009
    115
    0
    0
    Mijn huid lijkt ook veel vetter door de hormonen, dus ik ben van creme veranderd en heb nu dr v/d hoog voor de vette huid, dat werkt bij mij heel goed en ik scrub ook eens per week met de gel van hetzelfde merk.
    succes

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Heb nog geen smeerseltjes gevonden, ook niet stiekum ;) Ik heb er in alle zwangerschappen (nu zwanger van de 3e) last van gehad. Het ziet er niet uit maar gaat gelukkig na de zwangerschap weer weg.

Kan alleen maar zeggen, blijf je huid goed verzorgen, drink voldoende en niet teveel bedekken met camouflage creme. Ik gebruik zelf een dagcreme van Estee Lauder die een lichte teint afgeeft waardoor het er iig wat frisser uit ziet. Owh en zonnebank helpt een beetje maar niet langer dan 15 minuten per keer (tip van VK ivm zwangerschapsmasker).

4. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Heb hier ook last van! Ga niet naar buiten zonder het eerst gecamoufleerd te hebben!

5. krista23

krista23 Lid

Feb 14, 2009
    46
    0
    0
    orderpicker
    hoorn
    Hey Ellen291982
    ik heb juist last van een hele droge huid en ook rode vlekken in me gezicht
    gewoon met een lekker gezichtmaskertje een paar keer per dag, trekt bij mij wel weer iets weg,

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dank jullei wel. Ik ga even informeren bij een drogist voor een goede dagcreme. Die gebruik ik niet. Ik camoufleer gelukkig ook niet vaak. Alleen als het echt er is. Sinds 2 dagen zit ik er echt onder!

Mooi om te lezen dat het na de bevalling ook weer wegtrekt.
    Ga in iedergeval de dagcreme en even kijken voor een maskertje
    In het maskertje nog een tip?

7. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

Jan 22, 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    voor het slapen gaan sudocreme erop smeren en mee slapen! bij mij helpt het egt! want had ook van die lelijke rode pukkels en van die rare rode vlekken maar nu is het stukken minders :)

groetjes

Share This Page