Ik heb nu ruim een week last van een beknelt gevoel in mijn bil aan allebei de kanten. Alleen nu wordt het steeds erger! Het voelt alsof ik een spier moet knakken om weer door te kunnen lopen Alleen knakken lukt natuurlijk niet... Wie herkent dit? Groetjes Luna86
klinkt erg als ischias, had t heel kort. je verloskundige kan je daar vast meer over vertellen. succes
Zoals je het verteld lijkt het idd op isias... Ik herken het hoe je het omschrijft en ik heb ook zwangerschapsisias.
bedankt voor jullie reacties, ik heb gelijk even de zoekfunctie op google gebruikt en het is idd allemaal erg herkenbaar! Ik moet donderdag naar de verloskundige dus ga het gelijk aankaarten. Wat kregen jullie als advies? Groetjes Luna86
Ik had dat alleen aan de linkerkant. Ik heb een aantal behandelingen bij de fysiotherapeut gehad en dat heeft wel heel erg geholpen, die heeft het er redelijk uit weten te krijgen mbv massage. Bij mij zat een zenuw klem. Maar ik had ook heel erg veel last van bekkeninstabiliteit. Dat is niet overgegaan, maar ik heb wel tips en adviezen gekregen hoe je het beste kunt bewegen, tillen, enz.
Ik werd ook al gauw doorverwezen tijdens de zwangerschap van mijn jongste naar een fysiotherapeut. Dit omdat ik dus ook bekkeninstabiliteit had.. Ik kreeg van de fysio erg goede tips.
Ik heb wel pijn in m'n rechterbil, kan ook niet te lang zitten, want dat is erg vervelend. Ga dan ook schuin zitten, op de linkerkant. Is dit hetzelfde? Wist niet dat het een naam had, haha. Liefs, Huismus
@ huismus :ja ook dat komt me bekend voor... Ik heb het ook wel eens met zitten en als ik dan wil opstaan doet het erg veel pijn en lopen wil dan amper. Het kan er met bukken inschieten of wanneer je te lang op een houding zit /staat / loopt.. Eigenlijk kan het dus voorkomen bij veel dagelijkse handelingen