Pas zwanger en beetje onzeker maar o zo gelukkig!

Discussion in 'Zwangerschap' started by 1979kik, Sep 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi meiden,
    In de tiende ronde is het eindelijk aan mij, ik ben zwanger van men eerste beebje!
    Het is allemaal nog heel overweldigend omdat ik het pas sinds gisteren weet.
    De dokter moet me nog bellen met de bloeduitslag.
    Maar 2 zwangerschapstests hebben het me bevestigd.
    Nu ben ik een beetje onzeker want buiten een heel lichte buikpijn en wat gevoelige borsten heb ik amper symptomen.
    Niet dat ik erom roep want vriendinnen van me zeiden "ik dacht de eerste weken oh dat valt hier goed mee tot na x weken de misselijkheid en moeheid begon".
    Maar dat maakt het allemaal zo onwaarschijnlijker..
    VOlgens de boeken is er al zoveel aan het gebeuren in men lichaam terwijl ik me niet veel anders voel als vorige weken.
    Deze onzekerheid zal wel normaal zijn zeker?
    Hebben jullie dit ook gehad en zijn de symptomen verergerd en vanaf wanneer of zijn ze weggebleven?
    dikke knuff en veel succes met jullie zwangerschappen

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    hey meis,

Van harte gefeliciteerd. Er komt zeker een boel op je af nu en vooral onzekerheid. Het kan heel goed dat je de eerste weken gewoon nog maar weinig voelt en dat kan indd ineens zo omslaan dat je er gek van wordt. Het is logisch dat je je daar zorgen om maakt of beter gezegd onzeker van wordt. Je bent gewoon lekker zwanger, en ga lekker lezen erover meis, lekker tijdschiften etc etc.
    Succes en nomaals van harte!:)

3. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Allereerst: GEFELICITEERD :D

Het begin blijft onzeker. Soms wil je graag dat je misselijk bent om maar die bevestiging te hebben van de zwangerschap. Net of het dan 'echter' is.
    Ik ben nog geen dag misselijk geweest, wel af en toe es moe, maar niet die extreme vermoeidheid waar je sommigen over hoort.
    Als je buik over een tijdje begint te groeien en je de kleine gaat voelen, voel je je ook wel echt zwanger hoor!! En dat komt vanzelf.
    En dan prijs je jezelf gelukkig dat je je zo goed voelt omdat je steeds meer leest, hoort en misschien ook wel om je heen ziet hoe het eventueel ook had kunnen zijn.
    En heel veel kwaaltjes kunnen nog komen. Misselijkheid kan ook vanaf een week of 7 zo ineens de kop op steken.
    Probeer lekker te genieten en laat je niet gek maken.

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

May 7, 2009
    2,395
    35
    48
    Female
    Moeder ♡
    Brabant
    1979kik, ik heb precies dezelfde onzekerheid. Ik voel nog niet zoveel en ik ga me allemaal dingen verbeelden. Zit het wel goed? Of gaat het weer mis? (ik heb hiervoor 1 miskraam gehad).

Over 3 weken mag ik een echo, maar voor mijn gevoel lijkt dat zo lang nog. Ik hoop dat het allemaal iets minder onwerkelijk voor ons wordt en wij deze zwangerschap goed mogen voldragen.

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    he meis gefeliciteerd, onzeker was ik in het begin ook, de symptomen kwamen bij mij ook pas later, en er zijn er ook genoeg die heel de zwangerschap nergens last van hebben, ik hing s'morgens regelmatig boven de w.c. en geloof mij das ook geen pretje, ook al is dat een bevestiging dat je zwanger bent, zelfs nu heb ik het sóchtends nog wel eens zwaar, maar dat komt nog wel, vanaf de 10 weken is het hcg op zijn piek, en dat zul je merken, voor de rest van de dag voel ik me prima en kan ik de hele wereld aan!! maar niet alleen misselijk is een symptoom hoor, zo kun je verstoppingen krijgen, heeeeeellleee zere borsten, dat ze bij iedere beweging zeer doen.
    mijn borsten zijn al een cup maat gegroeid, dus maak je niet druk, komt allemaal goed, ik was in het begin ook heel erg onzeker, maar probeer er van te genieten, en laat de natuur zijn werk doen..

Share This Page