Wie kent de opa en oma box? ik wil hem misschien bestellen voor mijn moeder voor moederdag. Hij is 9,95 maar zitten er een beetje leuke en handige dingen in? of is hij het niet echt waard?
ik heb hem ook besteld en t duurde ongeveer 3 weken dat hij binne was en mijn ouders vonden het wel grappig. Er zat vanalles in maar niet echt spulletjes dat je dacht van wauwww. Volgende keer zou ik liever zelf een opa en oma box maken.
Ik vond zelf de inhoud mwah, maar de aanstaande opa en oma waren hier razend enthousiast over de box. Nu denk ik dat ze blij zouden zijn met alles waar opa en oma opstaat ... Zegt meer over hun enthousiasme dan over de inhoud van de opa & oma box .
had hem besteld... vond het tegenvallen wel een boek; hoera de kleinkindere komen.. vond mijn moeder wel leuk
Ik heb hem ook besteld, maar vond hem wel tegenvallen. Boekje is idd leuk. Ze vonden het leuk omdat er opa en oma op stond maar voelde zich meteen wel een beetje oud door het brillenkokertje haha (terwijl ze allebei een leesbril hebben)
ok ga ik dat doen, in ieder geval bedankt, ik vond het er al mwah uitzien voor 10 euro , maar dat hebben jullie nu ook bevestigd