Hallo allemaal, Nog 4 weken te gaan tot aan mijn verlof, en ik werk ook al iets minder op advies van mijn verloskundige. Elke keer als ik denk dat het wel gaat, komt er ergens anders een pijntje opzetten. Nu heb ik altijd al last gehad van mijn rug, maar ik weet niet meer hoe ik het zoeken moet. Ik werk de hele dag met een computer ( bureaumiepie ) en weet van gekkigheid niet meer hoe ik moet zitten na een paar uurtje. Mijn rug begeeftt het gewoon. Hebben jullie hier ook last van ? en wat helpt bij jullie ? Ik probeer al wat meer rond te lopen tussendoor, maar zodra ik weer ga zitten schiet het gelijk weer in mijn rug en probeer ik alle mogelijke houdingen uit op mijn bureaustoel. Maar niks lijkt/is comfortabel. Wie kan mij een goede tip geven ?
warmte erop, heb zelf momenteel ook erg last van rug problemen, vooral smorgens en savonds, zolang ik in beweging blijf gaat het goed. denk dat warmte en inderdaad af en toe even lopen (mijn peut zegt elk uur zorgen dat je even 10 minuten loopt, niet snel, niet sjokken, maar constant) het helpt enigsinds, maar helemaal over gaat het niet.....
De stukjes die ik loop om te pauzeren, lijkt ondertussen al meer op waggelen Ik zit nu ook wel weer achter de pc, maar ja moet toch om advies vragen. Heb wel gelijk een kersepitten kussentje in de magnetron gelegd...Dat verlicht de pijn idd een beetje
Ik heb dit al vaker geschreven. Ik heb last van BI (vooral bij mijn eerste zw) maar ik denk dat het advies voor alle zwangeren geldt. Doordat ik BI had ging ik meer "steunen" op het andere been. Wat het steeds erger maakte. Oplossing: Goed in evenwicht lopen. Het is moeilijk ik weet het om niet te "waggelen", maar probeer goed rechtop en idd niet snel en niet sjokken. Let goed op jezelf. Ben je trouwens al in behandeling bij een peut?
Nee niet in behandeling. Ik vind het soms ook raar, er zijn genoeg vrouwen die nergens last van hebben. Soms heb ik het gevoel dat ik de enige ben die overal last van heeft. Ach ik moet voor mezelf gewoon toegeven dat ik geen supervrouw ben en af & toe een toe geven aan alle kwaaltjes. Om heel eerlijk toe te geven, is het zwaarder dan ik gedacht had, en soms wil ik het niet toegeven.... Gelukkig merk ik dankzij deze site dat ik niet de enige ben! Nog 2 weken en dan weer naar de VK, zit er trouwens wel over te denken om eerder te bellen en om advies te vragen.