ik heb volgende week zondag de 20e mijn NOD. Nog meer dames die ergens volgende week een testje mogen wagen?
nou eigenlijk nog niet zoveel, kan alleen 'smorgens erg moeilijk uit mijn bed komen (maar dat kan ook aan het weer liggen) en heb wel aardig gevoelige tepels... jullie?
Ik heb ook wel eea, maar ik heb om eerlijk te zijn niet het idee dat ik zwanger ben , ik heb rare dromen, veel speeksel in mijn mond, duizelig soms, ongi gevoel gehad, steken gehad, spierpijn achter in mijn benen gehad...ja klinkt allemaal raar, maar ik heb het opgezocht en valt allemaal onder symptomen alleen niet de meest voorkomende, vandaar dat ik ook denk dat het niet raak zal zijn. En jullie?
Gaan jullie allemaal wachten met testen tot NOD?? Ik ben het wel héél dapper van plan maar weet niet of ik dat vol kan houden.. pff de dagen kruipen echt voorbij na je ei hé?
ik heb precies hetzelfde...ligt er ook aan als mijn temp zo mooi hoog blijft en of ik me misschien ineens wel zwanger zou voelen en mezelf niet in kan houden Dagen gaan echt heel langzaam
hey Blike Ik mag woensdag of donderdag testen. Maar ik ga zondag testen, heb al de hele week testdrang dus no way dat ik nog zolang kan wachten (ook al weet ik dat het moet)
Ik kan ook volgend weekend testen, heb ook zondag mijn NOD. Hopelijk kan ik ook tot dan wachten, vorige ronde teste ik ook eerder al positief maar dat mocht helaas niet zo zijn en kreeg ik een weekje later een VMK.
Leuk topic ik mag ook zaterdag de 20e testen Spannend allemaal, ik hoop dat iedereen volgende week positief test
Ik mag pas de 24ste officieel testen maar ik ga de 21ste ook al een testje doen want wil wel weten of ik op mijn verjaardag een wijntje mag drinken. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 4 dagen voor NOD duidelijk positief, dat is helaal misgegaan. Ik kan alleen de dagen wel vooruit kijken...
Ik mag ook rond de 24e testen. Ga van niks uit, maar je weet het nooit. Heb nu 2 dagen na ei wel rare klachten maar zo vroeg kan toch nog niet?? Heb nogal last van m'n borsten enzo...
Blike1987 - NOD 20 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Sheltie - NOD 15 november
Blike1987 - NOD 20 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Sheltie - NOD 15 november Unique79- NOD 17 november, testen 18 november Ik heb woensdag mijn Nod, maar ga donderdag pas testen. Ik ben bij mijn NOD dan uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Heb wel wat klachten, maar dit is ook pas de derde ronde na mijn pil, dus geen idee of het daar aan ligt. Vorige ronde was ik zeker niet zwanger te zijn en dat gevoel heb ik nu niet. Maar zeker ook niet het gevoel dat ik wel zwanger denk te zijn.Heb verschillende buikklachten. Zowel mijn darmen als mijn baarmoeder. Een paar keer hoofdpijn. Gevoelige borsten. Vaak een hongergevoel. Zelfs als je niks gegeten hebt. En volgens mij wat meer kleine bultjes op mijn tepel. Spannend hoor voor iedereen. Succes met de dagen aftellen!
Blike1987 - NOD 20 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Sheltie - NOD 15 november Unique79- NOD 17 november, testen 18 november Ingrid76 - NOD 20 november