vragen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jose32, 16 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jose32

jose32 Nieuw lid

16 dec 2006
    3
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    hoi ik ben net zwanger ongeveer 4 /5 weken.ik heb last van een paar kwaaltjes gevoelige borsten.maar ik ben niet misselijk of zo.ik zou wel graag willen weten of dat geen kwaad kan omdat ik niet misselijk ben of zo.ben ik bang dat het niet zo is is heel raar.

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik wist dat ik zwanger was op 5w, 3d en ben pas misselijk beginnen worden in de 8ste week.
    Heb ik geweten, is nog bijlange niet gedaan.
    Deze nacht maar liefst 4 keer moeten opstaan om mijn offers aan de Grote Porceleinen God te brengen...

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    ben nog niet 1 keer misselijk geweest. Gelukkig maar! Toch maakte ik me in het begin ook zoveel zorgen over de weinig aanwezige kwaaltjes. Maar nu ben ik blij dat ik dat allemaal niet heb gehad, want het gaat prima en de kleine doet het goed!

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    LOL

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik was ok onzeker, maar toen ik 6 weken was werd ik verschrikkelijk misselijk en nu nog steed maar goed het maakt niet uit hoor, ze komen en gaan bij velen.

Ook al heb je alle klachten dan nog ben je soms onzeker.

Moed houden hoor.

6. gerianne

gerianne Niet meer actief

bij mijn eerste zwangerschap ben ik niet 1 keer misselijk geweest en ik ben bevallen van een prachtige dochter maureen
    bij mijn tweede zwangerschap ben ik nu niet echt misselijk maar meer een bleuhh gevoel
    misselijk ben je niet altijd

7. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ik ben ook absoluut niet misselijk. Wel heel moe en soms een 'bleh'-vol gevoel, maar dat is het!

8. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hoi,

Ik ben ook niet misselijk of misselijk geweest. Soms snel een vol gevoel dus eet ik eerder kleine beetjes. Verder eigenlijk alleen moe, erge trek en vaak plassen. Ben er wel blij om. Hoop nu dat de vermoeirdheid gauw afneemt.

Ik was ook bezorgt dat ik niet misselijk was. De verloskundige zei dat iedereen het er maar altijd over heeft maar dat meer vrouwen eerder niet misselijk worden dan wel. Of dat echt waar is weet ik niet maar we hebben met 8 weken een stevig hartje horen kloppen dus gelukkig is alles goed...misselijk of niet. Door niet misselijk zijn kom ik volgens mij wel sneller aan dus geen gesnoep voor mij met de kerst ;)

Groetjes, marijn

Deel Deze Pagina