3 dagen na eisprong innestelingsbloeding?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door VMiss, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ging woensdag by de gynaecoloogn op de echo zag ze een eitje kllar die elk moment kon springen woensdagmorgen ook positieve ovulatetest. We hebben woensdag gemeenschap gehad. Vandaag merk ik een klein beetje bruinverlies op. Kan dit innestelingsbloed zyn of is het nog te vroeg ??

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    kan ook bloed zijn van de eisprong, heel soms komt er bij de sprong van de ei door de knal wat bloed vrij en dit kan er via de vagina uit komen of wat buikpijn of strakke buikgevoel geven, ik denk dat eerder dat is ,innesteling bloed is vaak tussen de 5 a 7 dagen ( meeste eitjes doen 7 dagen over de reis tussen de eileider naar baarmoeder )

xxjes

3. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    :(pfffffff bolly hoop toch dat je ongelijk hebt maar kan mij voorstellen dat het van de eisprong kan kome is ook zo wss;)

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik had dat deze ronde ook.. had op een vrijdag positieve ovulatietest..had zaterdag echt megapijn in eierstokken en nog steeds een positieve ovulatietest. Zondag nog steeds vruchtbaar slijm, en maandag normale afscheiding, dus mijn ei is gesprongen op zondag of maandag, maar dinsdag had ik bruinverlies.(voor het eerst in m'n leven)

Dat zou te snel zijn voor een innesteling, dus ik denk zelf ovulatiebloeding, vooral omdat mijn ovulatie zo ontzettend pijnlijk was..

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Slunae dan zal het wel zo zijn, dan maar hopen dat er ook een bevruchting komt he!

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Kan best hoor.. gemiddeld is een innesteling tussen 5 en 10 dagen na ovulatie.. ...

maar dat kan ook best op dpo 4 of dpo 11 bijv ... .. tis maar een gemiddelde.. daarbij kan het idd ook nog van de eisprong zijn.. t blijft altijd koffiedik kijken.. afwachten maar meid.. we duimen met je mee..

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja tis te hopen ;)

Deel Deze Pagina