gefeliciteerd! Ik heb het bij alle 3 de zwangerschappen ook gehad! een week na het ei(rondom de innesteling) kreeg ik rugpijn.. ik kon dan meestal een paar dagen later ook al posi testen!
GEFELICITEEEERD!!!! Wat leuk voor jullie zeg. Verder niet veel klachten? Geniet er maar lekker van en op naar de eerste echo! xx
Dank je mamalootje!!!!!! Nee heb nu nergens geen last meer van. Op de dag van mijn NOD waren de klachten weg, best bizar eigenlijk, maar gelukkig want was soms niet uit te houden. We moeten het nog steeds tot ons door laten dringen maar zijn natuurlijk super blij!!! Bedankt voor je reacties!
Gefeliciteerd Puk10854!!! Ik heb ook al n paar dagen last van mijn rug. Gisteren straalde het uit naar mijn onderrug en wat niet meer te houden van de pijn. Hopelijk heeft het dezelfde rede als bij jou en Elegance!!! Verder ook al een weekje af en toe heftige steken in mijn onderbuik. Kan pas volgend weekend teseten, dus nog even geduld! Mijn cyclus is ook niet helemaal zeker gezien ik net een MK heb gehad, maar weet bijna zeker dat ik 8/9 juni mijn ei heb gehad.
Zal voor je duimen wannebemum!! Heb er echt heel erg last van gehad en nu eigenlijk niet meer. Heel af en toe een beetje ongikrampen maar dan heel licht. Hopen dat het voor jou hetzelfde is als bij mij.