Nierstuwing??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Hermiek, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Is iemand hier bekend mee??

Vannacht heb ik 2x een aanval gehad van vreselijke pijn in mijn linker zij en rug. Ik kon niet meer bewegen, niet praten niks.
    Na een kwartier ging het ongeveer weg, maar ik vond het heel erg eng! :(
    Na wat zoeken op internet op ' zwanger, pijn linkerzij', lees ik verhalen over nierstuwing, die erg overeen komen met de pijn die ik had..
    Ik heb na vannacht 4.30u nergens meer last van gehad, maar komt het weer, ga ik maar direct naar een dokter..

Het schijnt dat je kindje dan tegen je urineleider aan drukt, waardoor er urine naar je nier loopt. Velen voor mij hebben daardoor een verblijfcatheter tot na de bevalling gehad... :$

Ik moest voor de pijn al steeds plassen en iedere keer als de pijn bijna weg was moest ik ook weer heel nodig.
    Ik dacht dat het misschien de darmen waren, maar als ik me bedenk dat het plassen ook steeds een rol speelde, misschien toch wel iets met de urineleiders en de nieren... :(

2. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik heb het in mijn zwangerschap ook 1x gehad daarna niet meer. Bij het eerstvolgende bezoek heb ik het gemeld bij de gyn. en ze hebben er goed naar gekeken. Is verder in de zwangerschap ook niet meer voorgekomen, was bij een week of 35.

Deel Deze Pagina