Vraag over BH

Discussion in 'Zwangerschap' started by Elleke, Jul 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,835
    170
    63
    Hoi hoi! Een vraag: hebben jullie tips voor fijne BH's die jullie ook gedragen hebben of dragen in jullie zwangerschap?
    Ik ben altijd voorgevormde BH's met een beugel gewend. Nu heb ik ze een redelijk lange tijd aan kunnen hebben, maar sinds een poosje krijg ik last van die beugel -> die drukt op m'n ribben en dat is soms behoorlijk pijnlijk. Ik heb al wel naar zwangerschapsBH's gekeken, maar die dingen zijn zo slap in mijn ogen! ;) Hebben jullie tips voor fijne BH's die jullie altijd droegen?
    Bedankt alvast! :)

2. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hi,

Ik draag ook altijd voorgevormde met een beugel, tot de bevalling altijd gedragen, maar toen ik was bevallen en met die stuwing ging het echt niet meer. Ik had ze van de hema, die waren echt fijn. Inderdaad erg slap, maar ik had ineens zulke stevige boobs dat ik die beugel niet meer nodig had haha.
    Hema is qua kwaliteit goed en niet duur. zou gewoon een proberen.

3. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Ik draag meestal gewoon een beugel BH maar nu de baby erg hoog ligt vind ik dat soms ook niet lekker. Ik draag dan een sport BH, die zijn zonder beugels maar wel heel stevig. Nadeel vind ik dat het wel lelijk is onder kleding omdat het een soort strak topje is, maar comfort gaat nu even voor :)

4. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

Nov 22, 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het merk Anita zit ontzettend fijn. Zij zijn wel wat aan de dure kant, en niet echt mooi. Maar bieden wel goede ondersteuning.

5. versace cristal

versace cristal Actief lid

Jan 24, 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Anita...maar de voedings bh's moet je echt zo lang mogelijk mee wachten hoor..ik heb t in week 29 ofzo aangeschaft en me borsten zijn gwoon nog weer gegroeid wat ik niet had verwacht..
    T valt zwaar tegen vind ik kwa maten dus ik ben ook echt na een goeie lingerie zaak geweest..daar hadden ze ook een catalogus van Anita..ik heb dr nu 2 van haar...en 1 er van is ook met een dun laagje erin ( ben namelijk ook voorgevormd gewend)
    Die vrouwen zijn veel beter met bepalen van de juiste maat want bij prenetal hebben ze me gwoon weg laten gaan met een veel te kleine bh dat er voor gezorgd heeft dat de huid is gaan scheuren...

En ik zeg altijd maar zo...Op me borsten ga ik zeker niet bezuiningen kwa prijs..want ik zie echt mega verschil tussen een wat duurdere en een goedkopere ...me (grote) borsten staan nu veeeel beter..(80h) terwijl ik ook nog dun ben ook...(op de buik na dan ;))

6. Serephina83

Serephina83 Actief lid

Jan 3, 2011
    356
    1
    0
    Droeg hier voor zwangerschap ook altijd met beugel en voorgevormd. Vindt niets erger dat dat iemand anders kan zien dat ik het koud heb, en zit (bij mij) gewoon mooier.

In mijn eerste zwangerschap ben ik niet geslaagd in het zoeken naar een goede zwangerschaps-/voedingsbh. Maaaar nu wel! whoehoe! Ben er zo blij mee ;) Zie onderstaande site:

Zwangerschapslingerie - Nursing bra Lakewood - Noppies Shop Online

Mijn borsten passen ook echt niet meer in mijn gewone BH's dus ben blij dat ik 'm heb. Ik heb er 45 euro voor betaald, maar zie nu dat ie in de aanbieding is voor 25 ;) Hoop dat je slaagt! Succes ;)

7. cinniz

cinniz Actief lid

Jul 19, 2011
    365
    45
    28
    ik draag tot nu toe gewoon nog normale bh's van de h&m.
    wel ben ik een cup en omvang maat groter gaan dragen omdat ik ook last kreeg van de beugels.
    straks als ik bevallen ben want ze groeien nu weer en de borstvoeding gaat goed ga ik andere aanschaffen.

8. Hermiek

Hermiek Bekend lid

Mar 16, 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik draag liever geen voorgevormd en beugel, heb ze al aardig flink van mezelf ;)
    Ik heb zwangerschaps-BH's van de Hema; niet duur en ze zitten heerlijk!

9. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Bij de Prenatal zijn gewoon voorgevormde beha's zonder beugel te koop.. En niet eens zo duur. Wel even puzzelen voor de juiste maat, maar heb er zelf veel plezier van gehad tijdens m'n zwangerschap. En ook nu nog, aangezien het ook meteen een voedingsbeha is.

10. rinke

rinke Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    2,224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    bij prenatal kon ik absolut niet de goede maat vinden.. ik heb zelf 75 of 80 g of h... hang net van het merk af.. dat is niet te vinden daar hoor!
    ik ben bij een goede lingerie zaak geweest voor goede bh's
    merk chantelle

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik heb wel voedingsbh's gekocht, niet voor het voeden straks maar die zitten gewoon het best. Voor de bv in de eerste weken moet ik toch een grotere voedingsbh's hebben, maar ervaring leert dat als de beeb wat groter is straks en ze minder vaak gaan drinken de boobs weer wat kleiner worden en kan ik ze weer gebruiken. Maar goed, niets is zo vervelend als een bh die voor geen meter zit :p

12. syrae

syrae Fanatiek lid

May 14, 2011
    2,685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ik begon met een 85E, en ik zit nu, net 10 weekjes verder aan 90 H van anita. Bij mij is t echt belachelijk hard gegroeid. Droeg altijd sapph, vond ik (niet onbelangrijk) ook leuk in de grotere maten en niet zo duur als marlies. Nu dus anita, ze ziet er niet uit maar mn groeiende borsten doen tenminste geen pijn meer, en eerlijk is eerlijk, mijn lief is toch de enige die me zonder shirt aan ziet dus of ze nu mooi of lelijk zijn kan me geen reet schelen (en die vulling bij het schouderbandje is heerlijk!)

13. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ik heb momenteel een BH die echt lekker zit. En als ik de deur niet uit hoef draag ik er lekker geen een.

14. Steluta

Steluta Actief lid

Jun 25, 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een meegroeiBH van de Hema gekocht maar die is echt waardeloos. Ondersteunt niet en groeit ook niet bepaald mee. Ik heb nu of een beugel-BH of een sport-BH een cupmaat groter dan normaal, alleen de sport-BH ben ik ook al zowat weer uitgegroeid. maar die zit wel heel fijn.

15. iluna

iluna Actief lid

Jul 20, 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was laatst ook op zoek naar een BH die lekker zit. De Hema meegroei BH heb ik ook, en vind hem echt waardeloos.
    Ik heb uiteindelijk een hele zachte & goed zittende BH gevonden van "Maidenform" - het model T-shirt BH.
    Wel met beugel, maar er zit nog een extra zacht laagje voor dat je de beugel echt niet voelt. Je kunt dit merk o.a. bij Bijenkorf vinden, of online bestellen bij Heine e.d.
    Normaal geef ik nooit zo veel geld uit voor een BH, maar deze zit echt geweldig! :)

16. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb er 2 van de otto, vind ik heel fijn zitten! ga er nog een paar bijbestellen.

17. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb er 2 van de hunkemoller totaal niet charmant maar ze geven wel goede ondersteuning en ze besparen je ribben

18. Muts76

Muts76 Actief lid

Mar 21, 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook zo'n meegroei BH van de hema gekocht, echt waardeloos. Er viel echt niks meer te groeien, hij zat al ontzettend strak.
    Ik draag meestal nog een gewone bh maar de beugels beginnen pijn te doen. Daarom (en omdat ik het ook gewoon hele mooie bh's vind :)) heb ik vorige week bij Nursingbra shop een bh besteld, en die zit een stuk beter. De verzendkosten zijn maar 1 pond, ik ga er zeker nog meer bestellen (maar wacht nog even totdat ik wat verder ben ivm eventuele groei van mijn borsten).

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    1,299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik droeg meegroei bh's van de Hema die ik tijdens mijn zwangerschap gekocht had. Zaten/zitten echt lekker. Draag ze nu nog wel eens!

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik draag gewoon mijn normale beha's, heb wel twee voedingsbeha's voor straks. tegen knellen heb ik een verlangstukje bij de hunkemuller gekocht.

Share This Page