Goedemorgen, Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en gister had ik om de zoveel minuten pijnlijke buikkrampen. Douchen hielp niet maar na ruim een uur waren ze weg. Ik ging net naar de toilet en toen zag ik dat mijn slipje behoorlijk nat was. Heb nu wel een schone aangetrokken natuurlijk en straks weer ff kijken.
Krampen kunnen altijd voorkomen tijdens de zwangerschap. Je baarmoeder en buik worden behoorlijk opgerekt en dat doet af en toe pijn. Als je twijfelt over de krampen gewoon even bellen naar je verloskundige voor advies!
Word je buik ook hard? ik zelf had er ook last van continu kramp en harde buik zakte 5 min af en dan kwam de volgende alweer. Ik was toen 22 weken en moest van de Verloskundige toen bedrust krijgen en sinds dien mag ik niet meer werken omdat er kans is op ontsluiting. Dus als je het niet vertrouwd zou ik zeker even de verloskundige bellen! En over natte slipjes ik zelf heb er ook erg last van het is bij mij een combinatie van meer vloed en lek hier en daar urine Succes ermee!
Ik heb wel het gevoel van dat mijn buik op dat moment groeide. Ik dacht zelf ook aan harde buiken idd. Bij mijn zoontje heb ik dat niet gehad dus ik kan het niet vergelijken. Aangezien dit een meid is en deze zwangerschap tot nu toe niet vlekkeloos is verlopen zal het me niks verbazen
heb je je urine al laten nakijken op een blaasontsteking ? ik heb er in deze zwangerschap al 4 gehad :S en dat gaat ook met krampen pijn en soms verlies ik ook urine zo zonder reden echt belachelijk :S
ja heb ik ook nieuw wolkje! dat komt omdat de baby dan op de blaas drukt of schopt!! ik heb ook soms krampen maar had ik ook bij mijn 1 en 2de zwangerschap! heel je lichaam rekt uit en daar kan je soms last van hebben
Die heb ik al 5 keer gehad deze zwangerschap Urineverlies lijkt me ook niet heel onwaarschijnlijk aangezien ik bekkeninstabiliteit heb.
dan ligt het er miss aan omdat het meisjes zijn heb nog geen rampen zwangerschap als deze gehad Ik zou gewoon de VK of HA bellen voor advies en ff laten checken .
nou toen ik het de eerrste keer had dacht ik dat ik een mk kreeg had nog nooit een blaasontsteking gehad hoop ook niet dat het nog eens terug komt eigenlijk
haha idd nikkie. Begrijp me niet verkeerd ben super blij dat ik zwanger ben en dat het ook nog een meisje is maar dit is wel een rampenplan zeg. Bij mijn zoontje dacht ik dat het erg was maar dit! Een stuk of 5 keer blaasontsteking, schimmelinfecties, misselijk niet te harden, zelfs opgenomen geweest, bekkeninstabiliteit