hallo! Hoe zit het eigenlijk met cola en cola light! Mag je dit nog wel drinken, ik weet het niet meer!misschien een onozele vraag maar wil het wel zeker weten! groetjes
Eigenlijk mag het niet... Cafeine, heeeel veel suiker... Dus ze zeggen max. 2 glazen per dag. Maar ik ben een echte cola-holic en trek het niet zonder...
Platliggertje toch.... TIET? Hahahaha... maar je mag er inderdaad niet teveel van drinken ivm cafeine
cola uit je TIET? Ik drink ook lekker cola hoor en een of twee kopjes koffie. Cola schijnt overigens mits de prik er een beetje van af is goed te zijn voor maag en darm stoornissen. Heb ik een half jaar terug gehoord van mijn arts aangezien ik al heel lang problemen met mijn maag en darmen heb. xxx jet
Gewone, teveel van die 'kunstsuiker' is niet zo goed voor de baby. (sorry voor die tiet, was een typfoutje)
Volgens mij is gewone cola het beste want in light producten zit aspataan ( zo dan heb ik even een blackout dus zal wel verkeerd geschreven zijn )
Aspartaam en klopt dan beter de gewone cola, je hebt ook caffeine vrije cola, enne wat betreft dat t eigenlijk niet mag vanwege de caffeine , whatever teveel van die troep is zowiezo niet goed voor je, zwanger of niet zwanger, man of vrouw.
Godver jij verslaafd wief platliggertje, ben je me weer voor met iets he, denk ik ff slim over te komen
whahahhaha zwangerschaps blackout maar dat is echt niet goed is zowiezo niet goed teveel Aspartaam zwanger of niet beetje goor misschien maar als ik light van wat dan ook drink ga ik aan de je weet wel
Jah maar dat aspartaam zit ook in kauwgum, en lees maar eens op een kauwgum verpakking, er staat : bij overmatig gebruik een laxerend effect, dus dat klopt dan wel Jet, jij bent alleen wat gevoeliger ervoor wrsch.
ook dat klopt Maisy als ik teveel kaugom eet wat iedereen wel eens doet voor al met die hubba bubba dingen lekker je mond vol stauwen en blazen met die handel , dan heb ik dat ook. vreselijk en genant als ik ergens ben dus nooit light voor mij. Trouwens ik heb dat ook met de cola van de lidl ook de gewone van hun.
Try to beat me Maisy (heb niets anders te doen de hele dag behalve kruisjessteek, cursus Frans en internetten)