Sinds zondag( nu 4 dagen geleden) heb ik erge pijn in m'n onderrug..Ik ben ruim 13 weken zwanger nu. Zijn er mensen die er ook last van hebben. Zelfs slapen doet pijn:S.. zou ik baat hebben bij fysiotherapie?? Straks maar even de verloskundige bellen!!
ppff net verloskundige gebeld. komt door m'n baarmoeder die nu op m'n bekken drukt...is wel over een week of 2 a 3 over...is nu net wat ik niet wil horen!!!!
Troostende gedachte toch ? Ik heb er nog een.....na de bevalling is t ook vast over...hihi grapje. Kop op, t komt goed.
Jah zwanger zijn gaat niet over rozen maar let wel op dat je er niet te lang mee blijft lopen (zoals ik) en nu nog au aan me rug en al bijna 15 maanden niet meer zwanger
Nou ik had liever gehoord dat het bijv met fysiotherapie beter zou gaan..maar dat helpt niet zegt ze, alleen rust nemen en paracetamol mag. Dusjah nu van de week maar thuis blijven..want werken gaat nu echt niet. Ik werk namelijk in de kinderopvang veel tillen en bukken
Bij mij ging het tot afgelopen zondag wel over rozen!!alleen de 9e week misselijk geweest. voor de rest nergens last van gehad!
veel succes ik herken het rugpijn maar ik ben bijna 35 weken zwanger dus dan is het ook het gewicht ik heb ook een best wel rozenkleurige zwangerschap gehad wel wat kleine kwalen( maagzuur\vermoeidheid\duizelingen) maar ik heb eigenlijk altijd kunnen werken en ben alleen week 1 misselijk geweest. groetjes miss geul
Ik heb heel veel lage rugpijn en je kan zeker baat hebben bij fysio! Wel een bekkenfysio!! Gewoon bellen en een afspraak maken voor zwangerschapsgerelateerde bekkenklachten, (krijg je nog wel iets vergoed geloof ik afhankelijk van je pakket) want mijn oefeningen helpen mij wel! En dan ook om erger te voorkomen, want als dit niet van je BM komt maar door je bekken gaat het alleen maar erger worden. Alleen met goede oefeningen, hulpmiddelen en truukjes (bijvoorbeeld bepaalde manieren tillen etc.) kan je het een beetje tegenwerken! Lekker gaan, ze masseert hier ook altijd de boel los en dat helpt trouwens ook echt wel!!
Het kunnen ook je darmen zijn die in de verdrukking zitten. Had ik ook regelmatig en dat kan ontzettende rugpijn geven! Een warme kruik is dan erg prettig. Succes!
Ik heb ook heel veel last. Vandaag met vk gebeld en ben wel naar een bekken fysio gestuurd...Heb wel fibromyalgie, weet niet of dat ermee te maken heeft.
de verloskundige zei dat met 13 weken je baarmoeder op je bekken kan drukken:S..het is mn hele onderrug die pijn doet:S
Ik zou het goed in de gaten houden. Het zijn ws je bekken. Als het met 2 of 3 weken niet minder is, dan zou ik zeker even een bekkentherapeut (fysio) benaderen.
Ik zal het zeker even in de gaten houden misa. bedankt ik merk wel dat nu ik rustiger aan doe het wel minder wordt!