bijna geen symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pin, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Ha meiden,
    Yes! positieve zwangerschapstest in handen gehad afgelopen weekend!

Nu beginnen bij mij alleen wat twijfels te komen: Ik heb weinig symptomen, of in ieder geval niet heel duidelijk:
    2 dagen wat last gehad van een beetje maagzuur, verder een knoop in m'n maag, zal ik maar zeggen, niet echt misselijk.
    ook 2 keertjes wat duizelig geweest bij vlug opstaan, ben wel veel moe, maar dat kan zijn omdat we nu vakantie hebben en we dan erg lui aangelegd zijn ;)
    Voor mn gevoel is t allemaal zo weinig wat ik er van merk, die kwaaltjes kunnen ook gewoon toeval zijn, ofzo..
    Heb voor de zekerheid nog een keer getest, streepje wat iets donkerder, maar nog niet echt een knaller, misschien laag HCG ofzo?

Hebben jullie duidelijke symptomen (gehad)? Of kan dat later nog op gang komen?

't is niet zo dat ik klaag over weinig symptomen, maar het maakt me zo onzeker! Hoop gewoon dat alles goed gaat met ons Ukkie ;)

Liefs, Pin

2. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Beste Pin,
    Gefeliciteerd !!
    Maak je geen zorgen, aan de hand van de symptomen kun je niets afleiden. De een heeft snel allerlei klachten, bij de ander begint het later en anderen hebben weinig symptomen gedurende de hele zwangerschap. Het verschilt per vrouw en zelfs per zwangerschap.
    Bij mij begon ik in week 6 mijn maag te voelen. Vanaf week 7 werd ik misselijk en vanaf week 8 hing ik boven de wc :(. Afgezien van de pijn in mijn borsten en hier en daar pijntjes in de buik had ik in het begin ook nergens last van.
    Schrik ook niet als een bepaald symptoom opeens verdwijnt: schijnt er ook allemaal bij te horen. Ik was in tranen toen ik een dag opstond zonder pijnlijke borsten... Maar na internet raadpleging, las ik dat dit heel veel vrouwen overkwam. Een dag later was de pijn ook weer terug hoor. :p
    Een vriendin van mij was tegelijk zwanger met mij; had nergens last van!
    Hopelijk blijft dit voor jou ook zo :). Geniet er van!

3. snoebel

snoebel Lid

1 jun 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je geen zorgen, er hoeft niets aan de hand te zijn.
    Ik had bij mijn eerste zwangerschap 14 dagen rond nod zeer pijnlijke borsten en voor de rest kwam ik de 9 maanden prima door zonder eigenlijk iets te merken! Het kan dus allemaal.

4. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Eerst even dit: Gefeliciteerd :D

Had bij mijn eerste twee zwangerschappen ook helemaal niks ... merkte zelfs pas in week 10 dat ik überhaupt zwanger was :D
    Mijn derde zwangerschap verliep heel erg slecht ... ik was 24 uur per dag misselijk en voelde me echt honds beroerd ... helaas eindigde deze zwangerschap in een missed abortion.
    Nu de vierde zwangerschap weer bijna niks behalve enorm snel gegroeide boobies en heel erg moe en ben nu in week 16 :D

5. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Ah meiden, wat goed om te horen!
    Dan ga ik me nu ook niet zo druk meer maken, maar blij zijn dat ik me niet belabberd voel! Als het zo de hele zwangerschap mag gaan vind ik het prima :D

Liefs

6. nur

nur Lid

18 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merkte er in het begin NIETS van.
    Ik was overtijd, maar ik dacht echt niet aan een zwangerschap.
    Geen idee waarom niet, ik was nog nooit zwanger geweest hihi.
    Toen wachtte ik nog een paar daagjes en toen besloot mijn vriend een test te halen.
    Ja hoor, twee streepjes! :eek:
    Ik geloofde mijn ogen gewoon niet!
    Achteraf gezien was misschien het enige wat ik had kunnen opmerken, een beetje metaalachtige smaak in mijn mond, maar anderzijds is dat ook verwaarloosbaar. Ik heb wel vaker het gevoel gehad dat ik zwanger was, door bijvoorbeeld een gevoel van misselijkheid, maar dan was er nooit iets aan de hand.
    Nu merkte ik niets en ja hoor!

7. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey!
    Gefeliciteerd!!
    Ik had 3 dagen voor NOD al een knaller van een test!
    Toch merkte ik verder niks, afgezien van heel erg moe zijn..
    Dat maakte mij ook erg onzeker!
    Tot ik op een dag in de dierentuin stond.. En zo onder de indruk was
    Van de grootste Nijlpaard die ik ooit had gezien! Dat ik ervan moest huilen! Hahahaha..
    Verder niet misselijk of niks..
    Tot gisteren! Zit nu in me 9e week.. En van de ene op de andere minuut werd ik hondsberoerd! En moest elke minuut naar de wc rennen! En dat houdt tot nu toe aan!
    Dus... Achteraf zul je idd blij zijn dat je int begin niet zoveel kwaaltjes hebt! Haha.. Succes! En geniet er vooral van!!

8. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier ook niet mea veel symptonen.
    Wel wat gespannen/gevoelige borsten.
    Vlagen van dat ik zo'n raar leeg gevoel ik mijn maag heb.
    Ben wel erg moe, maar dat is denk ik ook omdat ik hier nu een tweeling van ruim 3 jaar heb lopen.

Bij mijn 1e zwangerschap, was ik echt extreem moe, en mijn borsten ooooo wat had ik daar een last van, was net of ze er met duizenden naalden instaken en dat de gehele zwangerschap door.......

De symptonen kunnen heel goed zo rond de 6 weken komen, hoor je wel vaker!

O ja gefeliciteerd nog!!

9. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb ook positief getest maar ben zo zeker heb bijna geen symp maak mij erg zorgen.

10. P26

P26 Lid

15 jun 2012
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kelly, ik denk dat de meeste wel onzeker zijn. Zelf hoor ik daar ook bij. Zoals je wel zult lezen heeft de een al heel snel kwaaltjes en de ander gedurende de hele zwangerschap zo goed als niets.
    Wee anderen hebben kwaaltjes aan het begin en die nemen soms af en dan weer toe.

Probeer je niet teveel zorgen te maken. Het is toch iets wat wij niet kunnen besturen, het gaat volledig zijn eigen gang.

11. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Hallo!

Ik ben 9 weken en heb ook bijna geen symptomen alleen dat ik erg moe ben en heb gevoelige tepels dus daar hoef je je geen zorgen over te maken heb al 5 weken nergens last van, ben 1 dag misselijk geweest met braken verder niet

Liefs

12. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    He dames..

Ik ben nu 7w4d zwanger en ik heb ook haast nergens last van. Soms ben ik een enkele keer misselijk maar dat is zo over, moe ben ik ook niet. Alleen mijn tepels zijn soms wat gevoeliger, borsten zijn groter en er lopen grote aderen doorheen.. De ene dag is de andere dag niet dus probeer je geen zorgen te maken. Geen symptonen hoeft niets te zeggen.. Ik heb eergisteren een echo gehad en alles was goed dus het wel echt niets zeggen!!

13. Pin

Pin Lid

4 mrt 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Nou, ik voel me nu een stuk minder onzeker, nog steeds niet echt symptomen, maar een CB test gedaan hier op vakantie, en dat gaf me toch wel meer rust.
    De tijd die hij aangaf klopte ook met mijn berekeningen, ik was bang dat ik weinig HCG aanmaakte, maar dat doe ik dan denk ik wel. heb er gewoon niet veel last van. Niet over klagen! :D

Nog ff het bewijs:

Bijgevoegde bestanden:

14. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou! Daar heb je je bewijs!!!
    Kan je weer fijn van je vakantie genieten!!! :)
    En van je zwangerschap natuurlijk!!
    Groetjes!

15. a1974

a1974 Bekend lid

5 mrt 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    haha Pin ik heb het ook hoor net als jij !

En die cb maakt veel goed, bij mij stond er ook 2-3 weken maar voelde mij vandaag weer zo raar en onzeker want heb ook zo goed als nergens last van .

Elke zwangerschap is anders en dat klopt ook ! Dus laten we er maar vanuit gaan dat het gewoon goed is toch ? En gewoon proberen te genieten ( is soms makkelijker gezegd dan gedaan zeker na mijn miskraam) maar ook ik moet het gewoon zonnig in zien !

Dus JEEJ,we zijn zwanger en rest van symptonen komen nog wel en zoniet beter dan toch ;) Laten we gewoon genieten

16. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wordt er zo gek van ben zo erg onzeker geen symp

17. nur

nur Lid

18 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Pin, maak je niet teveel zorgen hoor. Ik had in het begin ook geen symptomen eigenlijk.

Nog gefeliciteerd trouwens!

18. peelen1981

peelen1981 Actief lid

15 jun 2012
    179
    0
    0
    paarden
    tolkamer
    gefeliciteerd:D
    ik heb ook nergens last van niks voel me kiplekker beetje gevoelige borsten maar verder niks ben toch echt 5 weken:)
    alleen maar fijn toch:D

19. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat moet ik doen wordt gek van de onzekerheid voel niks kan er niet van slapen

20. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Kelly,

Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar maak je niet zo druk! Dat is juist niet goed voor je babytje! Het is eigenlijk niet zo gek dat je nog niks voelt, het is nog zoooooo pril! En zoooooo klein!
    Ik had dat ook in het begin heel erg. Maar me vk zei dat het volkomen normaal is dat je nog niks voelt!

Er zijn zelfs dames die pas na 2 maanden ontdekken dat ze zwanger zijn, dus het is zeker geen uitzondering dat jij nog geen kwaaltje hebt.
    En geloof mij, achteraf zul je heel blij zijn, want toen ik laatst dag en nacht boven de wc hing, was dat echt geen pretje!! En een vriendin van mij is laatst opgenomen in het ziekenhuis doordat ze zoveel moest braken en bijna uitgedroogd was!

Het kom allemaal echt wel! Geloof me.. Maar ik snap je onzekerheid heel goed, omdat ik dat een aantal weken terug ook heb gehad..

Neem lekker een kopje thee en rust goed nu het nog kan! :)

Heel veel sterkte! X

Deel Deze Pagina