hoi meiden, ik ga straks flesvoeding geven, welk merk kan ik nu het beste kopen? mijn dochtertje heeft 1.5 jaar lang aan de nutramigen gezeten dus bij haar heb ik geen andere voeding hoeven kopen..... welk merk wordt het meest gebruikt/aangeraden?
Wij gaan voor Nutrilon... Hebben we bij de eerste ook gegeven na de borstvoeding en nu starten we er gelijk mee! Ook op het kdv word dit het meeste aangeboden aan de kindjes en zo hoeven we dat 3 dagen niet zelf mee te nemen, scheelt ook weer een beetje in de kosten die we dan toch al betalen aan het kdv
tsja daar hoeven we niet naar te kijken want we moeten naar het kdv zoiezo eigen voeding meenemen...!
Wij hebben nutrilon gegeven eerst standaard maar hij had veel last van krampjes en harde poep toen zijn we overgestapt op Omneo (tegen krampjes) en die beviel echt super Nu krijgt hij dreumesmelk van nutrilon zit nog wat extra vitamine enzo vind ik belangrijk omdat het zo bewegelijk druk mannetje is en ook nog eens dun een ander merk nooit geprobeerd, miss is het voor jullie kleine dadelijk wel handig om met Hypoalergeen te beginnen aangezien je al een alergisch toch? kind hebt?
ons dochtertje is niet echt allergisch maar heeft een zeer traag werkend immuunsysteem, vandaar... dus we hebben geen zekerheid dat de 2e dit ook gaat krijgen....
Friso, is harstikke goed. Wordt hier in Helmond ook in het ziekenhuis gegeven. Nutrilon ook goed, maar daar betaal je voor het merk wel wat meer. Friso kost tussen de 8,80 en de 9 euro voor een pak van 800 gram. Dan wel de gewone standaard nummer 1. Nutrolon tussen de 10,90 en de 11,00 euro zeg maar. Is wel 900 gram. Ook de standaard nummer 1. Een ander speciaal soort voeding kost weer een paar euro meer. Bijv. de hypoallergeen. Nutrilon ligt daar rond de 15 euro per 750 gram en friso 12,99 euro ongeveer voor pak van 700 gram. Scheelt dus iedere keer maar een paar euro, maar die paar euro's maken het op een gegeven moment ook een boel geld. Kies de flesvoeding waar jouw gevoel goed bij zit. Vraag anders is eens rond in je kennis/vrienden kring wat die gebruiken en hoe tevreden ze erover zijn. Ik zou trouwens ook nog niet meteen een hele grote voorraad aan flessen aanschaffen. Voor hetzelfde geld drinkt je kindje niet goed of te snel uit een bepaalde fles en zit jij met een hoop flessen die je niet meer gebruikt. Ze zijn zo bijgehaald.
ja ik heb nog wat flesssen liggen van faye, van difrax, die wil ik eerst gaan proberen idd, mocht het dan niet werken dan kan ik altijd nog iets anders aanschaffen!
Wij hebben onze jongens etos flesvoeding gegeven. Prima voeding, en het scheelt behoorlijk in de kosten
Tja doe gewoon wat goed voelt. Uiteindelijk is het allemaal poedermelk met.toegevoegde vitaminen. Het is allemaal streng gecontroleerd en welke keuze je ook maakt; je valt er geen buil aan en je doet je kind niks te kort. Ik heb toen zelf voor nutrilon gekozen. Geen idee meer waarom....volgens mij kwam mijn vriend er mee thuis.
Onze dochter heeft altijd voeding gehad van de Kruidvat, prima te doen, ze groeide er goed op en scheelde behoorlijk in de prijs in vergelijking met Nutrilon. Maar idd... gebruiken waar je jezelf goed bij voelt hoor...
Wij hebben bij onze dochter de eerste 6 maanden Nutrilon gebruikt. De arme schat bleef spugen. Nutrilon AR gegeven maar nog spugen spugen spugen. Toen kregen we als tip om op Friso over te stappen. Dit schijnt wat vriendelijker te zijn voor het maagje van de kleine. Nou inderdaad! We hebben 1 pak Friso comfort gebruikt en konden daarna gewoon over op de Friso standaard!!! Ze spuugde niet meer!!!! Natuurlijk is dit bij elk kind anders, maar ik heb nu van meerdere moeders gehoord dat dit voor hun kindje ook goed heeft gewerkt ook met krampjes!
Hier ook altijd Friso gebruikt en dat bevalt super. Wij zijn die eigenlijk gaan gebruiken omdat ze deze ook in het ziekenhuis gaven! Bij de 2e ook weer Friso
Werk zelf op een kdv en merk meestal dat kindjes die friso gebruiken minder last van hun maagje en datmpjes hebben als bij nutrilon. Ikzelf kies dus voor Friso, omdat mijn gevoel daar net wat beter bij is...