hoi dames! ik brn vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger en had voordat ik wist dat ik zwanger was kaartjes voor een hardstyle feest gekocht! voor vanavond! nu twijfel ik of jet wel goed is voor de beeb? kan ik gewoon uitgaan? zonder drank en rook natuutlijk bedankt!
Ja joh, gewoon lekker uitgaan! Je kindje zit goed beschermd bij jou en hoort op deze termijn volgens mij nog helemaal geen geluiden van buiten je buik. Ik merkte zelf veel later in de zwangerschap wel weerstand (drukke baby, harde buiken) toen ik een avondje uit was, maar toen was ik zeker al een maand of 5 zwanger.
dankje! jaa ik ben gewoon over bezorgd was bang dat ik dalijk een mk krijg van de harde geluiden! wss belaaachelijk ik weet het maar pff ben gewoon nu al een heel bezorgde moeder haha x
Jaaaah, lekker doen hoor! Vooral van genieten. Ik stond met 36 weken nog volop koninginnedag te vieren! Veel plezier!
Toen ik net zwanger was, zijn we naar een hardcore feestje geweest (even de goede, oude tijd terughalen).. en gewoon mee staan "hakken" indd wel zonder drank en rook!
Gewoon lekker nog van genieten hoor. .Kan echt geen kwaad.. Ging ook gewoon nog op stap ook toen ik al ver was in mijn zwangerschap. Nu kan je nog , straks op het eind kun je niet meer
ik ga gewoon haha! heb wel al de hele avond zoals gewoonlijk stekendenpijntjesnin mijn baarmoeder mja dan maar wat meer zitten haha x
is hetvwaar dat ik niet te dichtbij bij de boxen moet staan? of is dat allemaal onzin! zou eik nie weten waarom dat kwaad zou kunnen doen?
Ik had het niet getrokken door de vermoeidheid die eerste (14!) weken, maar voor je kindje hoef je het niet te laten. Denk dat die nog niet eens oortjes heeft En een mk krijg je echt niet van te harde geluiden/trillingen. Als dat gebeurt heeft dat een andere reden.
hee dames nou ben toch gegaan! het was heel leuk alleen merk ecgt dat ik oijn heb aan mijn banden en steken in mijn liezen als ik lang sta dus dat was niet zon succes! maar toch blij dat ik gegaan ben! mirgen de heeeele dag slapen haha
gewoon doen! Het wormpje in je buik hoort nog niets, en zit lekker beschermd, geniet van je avondje uit!