is dit het begin of wil ik te graag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door semmie91, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey allemaal!

Ik wil zo graag bevallen, en er rommelt van alles maar misschien wil ik wel te graag..
    Sinds vrijdag al een ongesteldheidsgevoel, ben zwaar chagarijnig en opeens doodmoe, slaap wel 2keer 'smiddags de laatste dagen. Ook moet ik al 2dagen 3x per dag naar de wc om te poepen (sorry) terwijl dat normaal om de dag is. Ook steekjes onderin en echt een beurs gevoel. Weet ook van gekkigheid niet meer hoe ik moet gaan zitten en zit mezelf echt enorm in de weg! En mn eetlust is ook verdwenen
    Zo, wat denken jullie haha. Afgelopen dinsdag controle gehad en ze voelde wel dat mijn baarmoedermond al een beetje verweken was...

2. melanie89

melanie89 Lid

1 jun 2012
    95
    0
    6
    Ik hoop het voor je, weet namelijk precies hoe je je voelt ;)

Herken je klachten, hier sinds maandag aanwezig. Inclusief het frequente wc-bezoek! Ik mag zo weer naar de verloskundige dus ben benieuwd wat ze zegt..

Die laatste loodjes zijn zwaar he! En de temperatuur werkt ook niet bepaald mee..

3. semmie91

semmie91 Actief lid

3 apr 2011
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Inderdaad, heb gelukkig wel een zwembad opgezet maar word gewoon zo super sloom van dit weer bah, savonds vind ik het wel heerlijk. Ik ben benieuwd wat je verloskundige zegt!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het kan het begin zijn. Het kan ook nog 4 weken duren ;). Die krampen ed kunnen ook indalen zijn of voorweeën. Soms doen die ook echt wat maar vaak ook niet. Wel gek dat je verloskundige is gaan voelen zonder dat daar echt reden toe is... het zegt namelijk nog niets...

5. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    ALs het hét is, dan weet je het wel en hoef je het niet te vragen! dus ik denk van niet!

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik hoop het voor je semmie, bij mij zei het helaas alleen helemaal niks... Ik heb zeker 3 weken voorweeën, druk van onder, verminderde eetlust etc gehad maar er gebeurde verder helemaal niks. Uiteindelijk ben ik ingeleid met 41+2.

Hopelijk gaat er bij jou wel iets gebeuren, al die voortekenen kunnen echt heeeel frustrerend zijn!

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Kan zeker hoor...het hoort alleen ook wel bij de bekende laatste loodjes.. Succes!

8. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Hoeft niets te betekenen,
    Wat jij beschrijft heb ik al 2 weken lang en moet nog lang niet bevallen, ben benieuwd of het bij jou wel wat te betekene heeft

9. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Herkenbaar. Ik loop ook zo sinds afgelopen zondag. Ga 's avonds naar bed met het idee dat het weleens zou kunnen komen, maar steeds niks. Hoe graag ik ook wil, moet geduldig afwachten. Het komt wanneer het komt. Ben sinds een paar dagen ook echt mezelf niet meer. Stik chagrijnig....
    Succes met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina