Ivm endometriose en een cyste in mijn onderrug, ben ik nu twee keer naar de osteopaat geweest. Ik heb altijd erg veel last tijdens de menstruatie, maar sinds ik naar de osteopaat ben geweest is het onhoudbaar. Ik heb vandaag de hele dag op de bank gelegen, kon niks beginnen van de pijn. Was er ook heel misselijk en emotioneel bij. Echt bang dat de cyste geknapt was ofzo. Nu is de ergste pijn weer weggezakt, maar alles voelt nog steeds heel stijf. Is het normaal dat de klachten eerst zo heftig kunnen zijn bij osteopathie?
Het kan zijn dat je te heftig reageert op een behandeling... Ik zou het zeker nog eens met de osteopaat bespreken!
Ja, even je osteopaat bellen en uitleggen. Je kan er idd erg heftig op reageren. Maar het kan ook toeval zijn
Ik heb het in maanden niet zo erg gehad als afgelopen keer. Het heeft dus zeker met de osteopathie te maken. Ik heb al even gebeld en het kan heel goed zeiden ze. Nu gaan ze overleggen wat de beste aanpak is.
wat doet een osteopaat precies?en kan het zijn dat hij het verkeerd heeft gedaan? ik wil naar de osteopaat gaan voor me zoontje van 11 wk oud.
Bij mij komt het doordat ik 3 dagen na de behandeling al ongesteld werd. Ik reageer er blijkbaar heel heftig op. Maar betekent wel dat er iets gebeurt en soms moet het eerst erger worden, voordat het beter wordt (hoop ik dan maar). Een osteopaat kijkt naar de organen en weefsels en hoe alles met elkaar in verbinding staat. Hij kan het voelen als iets niet goed zit. Gezien mijn ervaring zou ik met een kleine baby wel heel voorzichtig zijn. Wat heeft je zoontje? Ik heb ondertussen op verschillende forums al wel gelezen dat bij veel mensen de pijn eerst erger werd en daarna helemaal over was.
oke,dat is wel ff balen voor je dan hopelijk wordt het idd minder. maar mijn zoontje is best onrustig, heeft een voorkeurshouding,en huilt best veel.
De klachten kunnen idd eerst erger worden. Goed dat je wel even gebeld hebt! Bij mij hebben de behandelingen altijd goed geholpen. Afgelopen donderdag ben ik ook met mijn zoontje geweest, voorkeurshouding, onrustig na eten, en ook bij hem heeft het geholpen. Je lijf moet even wennen na een behandeling. Dit was bij mij ook en bij mijn zoontje ook. Geef het de tijd!