granaatappel (sap) feit of fabel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roever, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

roever Niet meer actief

Ik ben deze cyclus voor het eerst volop aan de granaatappelsap en pitjes in de hoop eindelijk weer eens zwanger te worden.

maar... is het een feit of een fabel?
    wie heeft er positief of negatieve verhalen hierover?

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik lees even mee :)

3. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    De ronde dat ik heb dronk en at ben ik zwanger geraakt..

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb het gedronken vanaf de punctie en had het geluk zwanger te zijn. Het zou de innesteling bevorderen. Baat het niet..

5. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hier helaas niet gelukt

6. MammieA

MammieA Lid

21 sep 2014
    26
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee!

7. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    De ronde dat ik zwanger raakte (werd uiteindelijk helaas een miskraam), dronk ik opvallend veel granaatappelsap. Ik had zelf flessen POM in huis gehaald, maar toen bleek mijn moeder er ook nog voor mij gekocht te hebben haha!

Omdat ik al die flessen nergens kwijt kon, dronk ik hele dagen alleen maar dat sap, gemengd met water. Het zou toeval geweest kunnen zijn, maar opvallend was het zeker.

Raspberry90 vindt dit leuk.
  8. roever

roever Niet meer actief

leuk jullie verhalen te lezen! :)

ik drink dagelijks 1a2 grote glazen van health people en om de paar dagen zo'n bakje met pitjes van ah.
    heb deze maand ook niet bijgehouden wanneer specifiek mn eisprong zal zijn...

begin november pas nod? weet het niet zo goed, maar hoop echt heeeel erg op n positieve test!♡

9. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 2 glazen per dag. En raak. Maar...dat niet alleen. Ik nam meerdere supplementen en toen was het weer raak en nu nog steeds goed.

10. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Wij zaten in ronde 18 en hadden ook zoiets van laten we het gewoon proberen, ik ben toen vanaf cd1 om de dag een (verse) granaatappel gaan eten, tevens ook voor het eerst pre seed gebruikt en ik teste positief!!! Of het daadwerkelijk daaraan heeft gelegen weet ik niet, maar het is misschien wel het proberen waard.

11. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Na bijna 5 jaar, waarvan 3,5 jaar MMM, ben ik zwanger geraakt dmv ICSI2. Ik dronk tijdens de desbetreffende punctie en terugplaatsing voor het eerst iedere dag 100 cc Pom granaatappelsap en twee koppen frambozenbladthee en wonder boven wonder is de embryo blijven plakken. Toen we voor een tweede wilden gaan en we voor een cryo tp gingen, heb ik dat ook weer gedronken. Ik ben ook in die ronde zwanger geraakt. Ik geloof inmiddels wel dat het wat doet!

12. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    En hoeveel moet je dan van die POM sap drinken? Ik zie enkel kleine flessen staan.

13. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hier heb ik nog nooit van gehoord.. maar als ik de verhalen zo lees, is dit het proberen wel waard!

Vanaf wanneer zou je dan moeten beginnen met drinken? Ik vloei nog steeds na van mijn MA, is het dan verstandig om nu al te beginnen?

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik drink nu zeker 3 maanden ( als het niet langer is) granaatappelsap van healty people. Die van pom kan ik nergens vinden, grote ah xl niet, kleine jumbo niet, grote jumbo niet..
    Maar tot nu toe nog niet zwanger geworden, slik nu sinds 2 maanden er ook monnikspeper bij

15. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook sinds kort aan de granaatappelsap.
    Ik drink die van Healthy People. Vind het nog lekker ook!!

16. roever

roever Niet meer actief

dit horen we natuurlijk liever niet. ..maar zet je wel met beide benen op de grond!!!! liever dat granaatappelsap een wondermiddel is ;)

zelf gaat het hier ook niet vlekkeloos en ben me steeds bewuster van het feit dat het echt wondertjes en geschenken zijn!!!

De wens zo groot, maar het gewoon totaal niet in de hand hebben. Wat mij ook het meest frustreerd...

Des te meer waarderen we het straks als er een wondertje in je buik groeit :)

17. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Hier ook aan de granaatappelsap sinds deze ronde.. geen idee wanneer je nu moet starten met dit? Begin van je nieuwe cyclus? Of rond eisprong? Of zou het niks uitmaken? Hier 2x snel zwanger geraakt, maar na curettage vorig jaar dec wil het niet meer lukken, erg frustrerend!

riet86 vindt dit leuk.
  18. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Granaatappel is zeker geen wondermiddel, het draagt alleen bij aan een betere doorbloeding van je baarmoeder.
    Ik heb het ook gebruikt tijdens mijn afgelopen ICSI-behandelingen. Tot nu toe mocht het nog niet baten.

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hier ook al 3 of 4 rondes met POM maar nog geen resultaat.
    Maar we drinken lekker door :)

20. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Gister heb ik ook een fles POM gehaald, en twee pakken van healty people :) Vanavond maar eens drinken. Had het mee willen nemen naar mijn werk maar ik ben het vergeten, haha :) Ik hou jullie op de hoogte ;)

Deel Deze Pagina