Sporten rondom innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Veldboeket, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veldboeket

Veldboeket Actief lid

11 dec 2015
    223
    86
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb er veel naar gezocht maar kan het niet heel duidelijk vinden. Ik heb 15 dec miskraam gehad en afgelopen dinsdag eisprong. Ik wil niet dat het weer mis gaat dus probeer elk risico te beperken. Mag je ook sporten rondom innesteling en dan met name zwemmen of van die groepslessen als bodypump en Shape?
    Alvast weer bedankt !

2. Aanouk

Aanouk Actief lid

25 nov 2015
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen. Maar ik snap dat je niet weer wilt dat het fout gaat. Dus als jij er meer rust mee hebt door niet te sporten dan moet je dat niet doen. Dan zou ik 2 weken gewoon even rustig aan doen. Je moet doen wat voor jouw goed voelt. Succes :)

3. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Ik geloof ook niet dat het kwaad kan, maar net als Aanouk zegt: doen wat voor jou prettig voelt!

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Sporten mag zolang dit voor jou lichaam prettig voelt, als jij het risico niet wilt lopen dan kan je een weekje overslaan, maar doorgaans kan je de innesteling niet beïnvloeden.

5. Veldboeket

Veldboeket Actief lid

11 dec 2015
    223
    86
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Thanks voor de reacties. Nu lees ik ook net dat je geen brie mag en dit heb ik gisteren gegeten. Op hoop van zegen dan maar.

6. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Dat je nu een brie hebt gehad heeft echt geen invloed of je nou zwanger bent of niet hoor.. :')

7. Veldboeket

Veldboeket Actief lid

11 dec 2015
    223
    86
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha dat snap ik maar ik ben dan bang dat als de innesteling al is geweest en ik die bacterie heb opgelopen weer een miskraam krijg. Je wordt overal bang voor als je een miskraam hebt gehad. Word er wel aardig moe van, vooral van mezelf dan 😕

8. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Brie van gepasteuriseerde koemelk is veilig te eten tijdens de zwangerschap. (Gewone brie uit de winkel dus)

Snap dat je voorzichtig bent hoor...

9. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Toevallig heb ik dit 30 december aan mijn fertiliteitsarts gevraagd en ze zei dat dit zeker kan en juist goed voor je is! Zelfs als je nooit gesport hebt! Het was volgens haar grote onzin dat je ermee zou moeten stoppen!!

10. Veldboeket

Veldboeket Actief lid

11 dec 2015
    223
    86
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn en geruststellend om te horen!
    Dan ga ik lekker sporten morgen als vanouds. Ik had de nacht nadat ik had gesport een miskraam gekregen maar dat zou wel toeval zijn geweest denk ik dan.

11. jallou

jallou Actief lid

15 feb 2014
    234
    0
    16
    Ik was ook gestopt met sporten om die reden.
    Maar het kan wel volgens mij want vrouwelijke sportinstructeurs worden ook gewoon zwanger.
    Ik snap je zorgen volkomen!

Succes

Deel Deze Pagina