Hoi Ik ben heel erg benieuwd waar jullie de hik van je kindje het duidelijkst voelen als hij/zij de hik heeft.. Het schijnt dat je soms daaruit een beetje kan opmaken of het kindje al in de juiste houding ligt. Toen mijn zoontje in stuit lag voelde ik de hik duidelijk bovenaan. Nu in deze zwangerschap voel ik juist duidelijk de hik links in mijn onderbuik.
Hier voel ik de hik voornamelijk links en rechts onder in m'n buik. Af en toe iets hoger, maar nooit voorbij m'n navel. Ze ligt ook al met haar hoofd naar beneden ingedaald.
wat fijn! ja hier een beetje een onzekere situatie Dametje in mijn buik die is heel erg van het draaien en bewegen. Mijn buik is zo enorm dat ze zelfs met dit termijn nog draairuimte heeft. Ik denk dat ze nu goed ligt, maar even afwachten of dit zo blijft
Eerste 2 altijd onderin, deze lagen al vroeg hoofd beneden en de oudste was ook voor de 30 weken al ingedaald. De 3e echter...die had alle ruimte en ging van hoofd naar stuitligging zonder problemen tot bijna 38 weken. De hik was dus ook wisselend onder m'n ribben of onder m'n navel of links/ rechts in m'n zijkant
Bij de oudste voelde ik de hik altijd onderin maar die lag ook altijd met z'n hoofd omlaag. Deze dame ligt momenteel dwars en ik voel de hik nu links in mijn buik net boven mijn navel
Bij deze baby overal. Bij de anderen netjes onderin m'n buik, die lagen ook al vroeg met hoofd naar beneden. Deze baby lag een paar weken terug dwars. Heeft echt een enorm uitgeleefde villa in z'n eentje ter beschikking met dank aan z'n zussen.
Linksonderin. Bij de laatste controle vorige week lag hij nog netjes met zijn koppie naar beneden... nog niet ingedaald, dus zolang ik die hikjes daar nog voel ga ik er vanuit dat hij nog steeds zo ligt
ik voelde de hik op me blaas en middenrif. Nu hij geboren is en nog steeds regelmatig de hik heeft en zie hoe hard zijn hik is verbaasd me dat dus ook niks. Daar zit me een kracht op! Mijn zoontje lag overigens gewoon goed en had elke 2 weken een echo en is sinds week 30 niet meer gedraaid
Bij mij net precies hetzelfde gebeurd. Ze lag gister nog goed tijdens mijn controle in t ziekenhuis was op de echo te zien. Ze lag ook al een deel ingedaald maar mevrouw is zeeeer eigenwijs