Rugpijn

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavan2SE, 11 mei 2025 om 14:12.

1. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.213
    1.754
    113
    Vrouw
    Mijn vraag heeft niks te maken met zwanger worden dus daarom hier geplaatst

Ik heb sinds vanochtend wat last vd onderrug.
    Na een 70 minuten autorit wat meer last.

ik pak een tuinstoel en wil deze schuiven en ineens voelt het net alsof mijn rug breekt.
    Lopen is de key maar goed dat wil ik ook niet heel de middag in de tuin doen hier.

net op toilet : menstruatie. Nooit hevig en soms zoals nu enkel zichtbaar na afvegen.

kan de rugpijn hierdoor komen?

ongeveer 2 weken terug op vakantie ook een dag last vd rug. Zou dat eisprong zijn geweest?

10-20 jaar terug altijd rondom deze periodes last van rug en onderbenen maar dan kon ik door. Nu kan ik niks. Pffff

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.388
    8.896
    113
    Vrouw
    Kan idd door je menstruatie komen ja. Ik heb het de ene maand wel, de andere maand niet.

3. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Misschien toch even in de gaten houden of het misschien bij je nieren vandaan kan komen? Een blaasontsteking wordt soms over het hoofd gezien en dat kan resulteren in pijn bij de nieren.

Had je rugweeen bij de bevalling?

Heb zelf ook wel last van mijn onderrug net voor de menstruatie, maar dat zit meer in de spieren. Voelt als spierpijn.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.389
    10.331
    113
    Kan zeker van de menstruatie komen. Eerder last van rug, vaak ook enorme last van bovenbenen en migraine.

Moet zeggen sinds ik ben begonnen met wandeling ( 5km per dag) heb ik veel minder last van alle klachten, zelf bijna geen migraine meer.

5. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.213
    1.754
    113
    Vrouw
    Yes had idd rugweeen bij de eerste

Deel Deze Pagina