ik heb na de bevalling al een poos last van mijn rug (onderin en dat trekt dan door mijn been heen naar de zijkant) maar de laatste paar weken wordt het wel heel erg. tijdens de zwangerschap had ik hier ook al last.en mijn moeder heeft zware bekkeninstabiliteit. ik ben hiermee naar de huisarts geweest en die zei dat het niet erfelijk was.bij de verloskundige heb ik dit ook nog aangekaart maar die zei dat het er allemaal bij hoort. nu heb ik zoiets van ik kan wel naar de huisarts gaan maar ik heb het gevoel dat die het niet serieus neemt. maar het wordt steeds erger en ik zit gewoon soms te janken van de pijn en ik zie er gewoon tegen op om mijn zoontje uit bed te halen en uit de box te tillen.'s nachts doe ik geen oog dicht en wandelen is helemaal een drama. ik durf er ook niet zo goed met mijn man over te praten want ik heb het gevoel dat hij vindt dat ik het overdrijf.(terwijl ik normaal nooit ergens over klaag hoor)ook ben ik bang dat ik straks hetzelfde als mijn moeder krijg:die kan nog niet eens 20meter lopen... ligt drie dagen op bed als ze de kamer heeft schoongemaakt. wat moet ik nu? in ieder geval lucht het heel erg op om even mijn verhaal kwijt te zijn....