aan je ogen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by model, Jun 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. model

model Lid

Apr 4, 2008
    35
    0
    0
    Mijn overgroot oma wist altijd precies wanneer er iemand zwanger was, dat kon ze aan de ogen zien. toen mijn moeder zwanger van mij was wist mijn overgroot oma al dat ze zwanger was voordat mijn eigen moeder het wist................... :confused: :( !?

ze heeft nooit aan iemand vertelt hoe ze dat deed!

xxx model

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ja klopt
    mijn moeder kan dat ook,.
    ze zegt dan.dat je ogen erg glimmen

3. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0
    Ja idd dat kan ...

Ik was 8 weken zwanger toen ik een tante aan de kassa had en we waren an de klets en ineens zegt ze: "Je bent toch niet zwanger" !?
    Nou..pff... Heb toen op dat moment ontkend en toen ik het haar vertelde, zei ze ik zei het toch, ik zag het aan je uitstraling/ogen!

4. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Heb het ook wel eens gehoord.

Dus nu gaan we met z'n allen elke dag voor de spiegel staan en kijken of onze ogen glanzen! :)

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

als even een paar dagen wacht kan ik zeggen of je het aan ogen kan zien.
    Twee weken geleden riep mijn collega je glimt dus ben jij zwanger. Nou meiden ik weet van niets. Het zou wonderbaarlijk zijn als zij kon zien op dat moment, waarvan ik nog niets wist dat ik zwanger zou zijn. Of het was een wilde gok van haar, hihi/

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    denk ook eerder aan de uitsraling van je gezicht erbij,ja somiggen voelen dat denk ik gewoon aan hihih

7. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Mijn man zag het aan mijn gezicht, was zachter zei hij (3 dagen voor NOD)!

8. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Goh wat grappig om te lezen. Dus veel vrouwen hebben glans oogjes als ze zwanger zijn. Ga ik eens op letten hihihi :D

9. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zeg ik tegen mijn man: en en zie je wat.
    Zegt ie: Schat je hebt hangogen.
    (boehoehoe...klopt wel ben wel moe. Het gekke is als ik moet slapen is de moeheid ook weg. Om knetter gek van te worden!)

10. Niet meer actief

Wat grappig dit! Heb net wel ff in de spiegel gekeken natuurlijk :) en mijn ogen glanzen wel en ik heb geen 1 adertje alles is mooi wit nja en dat gebeurd niet zovaak haha/

De tijd Zal het leren he!

Share This Page