Hoi, Kijk eens onder 'gezondheid' dan kom je nog veel meer tegen. Wat kan helpen: - hoofdeind een stukje omhoog - eet niet te vet of te veel voor het slapen gaan - geen koolzuurhoudende dranken drinken - rennies of iets anders nemen Sterkte! maagzuur is stomvervelend!
Ik heb er ook last van, en af en toe neem ik een Rennie er voor in maar soms laat ik het maar gewoon en gaat het vanzelf weer over.
Ik nam ook altijd rennies. Dat gaf ik ook als adcies aan een zwangere vriendin. Ze zegt dat dat niet mag?!?!? Nou ik heb echt tig doosjes gegeten. Gaviscon en Antagel werken ook!
ja idd ik heb ook gehoord dat sommige tabletten niet mogen i.v.m je zwangerschap zo kreeg ik te horen dat rennies en maalox kwaad kunnen
nou dat lijkt me onzin aangezien me huisarts deze voorgeschreven heeft en ik het daarna nog aan mijn vk gevraagd heb of Maalox echt geen kwaad kan! en beide zeiden geen probleem mag je gewoon hebben!
ik heb er zowat de hele dag last van , heb daarom antagel gekregen. wilde bij de apotheek rennie's halen, maar ze raadden mij antagel aan. een uurtje na elke maaltijd, en voor het slapen gaan. werkt bij mij erg goed moet ik zeggen! had er al vrij vroeg last van, ben nu 20 weken, maar bij 16 weken had ik er al vrij veel last van...
heb hier ook alleen de maagzuur is echt overgegaan in extreme maagpijn hier hielp niks en de pillen die ik zelfs van de internist heb helpen niet hopelijk komt me meisje snel zodat ik geen pijn meer heb
Ik heb ook last van maagzuur, vooral s'avonds! Ik neem een glas melk en dan is het over bij mij.. Groetjes monique
ik heb er het meest last van als ik in mijn bed lig. best wel vrij irritant, maar het gaat snel terug over bij mij. gelukkig
ik mag ook echt geen rennies meer omdat het erg slecht is voor je maag. het is niet slecht voor het kindje maar wel voor je maag
vreselijk, word er nu zelfs snachts wakker van. al 3 weken niet meer geslapen... aaaaaarghh, nog 2 maanden!