rugpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door veronique22, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique22

31 mrt 2008
    92
    0
    0
    hallo allemaal

even een vraagje ik was zondag bij me schoonvader en toen ik rustig op de bank zat kreeg ik in een keer een pijn scheut door me rug was rechts onderin, ik dacht nog misschien verdraait ofzo of een zenuw, maargoed nou werdt ik vanacht wakker met dezelfde pijn scheut wou andersom gaan liggen om te kijken of dat hielp maar nee ben op een gegeven moment maar uit bed gegaan stukje lopen en toen zakte het weer af op een gegeven moment
    ben weer naar bed gegaan en 4 uur later werdt ik weer wakker weer hetzelfde :( :(
    het deed behoorlijk zeer
    weet iemand dit misschien :(: :(:

groetjes veronique

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Kan van alles zijn meid... Ik zou wel even de huisarts bellen of die er even naar wil kijken. Want het kan erger worden en zorg dat je dat voor bent!

3. veronique22

31 mrt 2008
    92
    0
    0
    bedankt heb een afspraak gemaakt moet morgenvroeg komen

willen gelijk even me urine controleren want moet erg vaak naar de toilet

groetjes

4. Vlinder84

Ok succes!

5. mach86

mach86 Actief lid

en wat zei de dokter? ik heb hier namelijk ook last van.

6. veronique22

31 mrt 2008
    92
    0
    0
    nou hij wil me naar een kraker sturen :( :(
    en voorderest zij hij niks dus vind het vaag

groetjes veronique

7. mach86

mach86 Actief lid

hmm, das vreemd ja, mag je wel gekraakt worden als je zwanger bent?

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    IK heb het ook gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik ben ook naar een kraker geweest. Maar zorg wel dat je een goede vind hoor! Je banden en pezen zijn verweekt door je zwangerschap, en voor je het weet zit je met meer ellende dan voor je bezoek aan de kraker.

Ik ging zelf naar een praktijk in Utrecht. Vlak bij de ikea. Europalaan of zo, ben het ff kwijt hoe het precies heet. Was voor mij een uurtje rijden, maar het was het zeker waard. Ik weet niet waar je vandaan moet komen, en hoe je qua vervoer zit, maar mocht je het adres willen weten pb maar ff dan zoek ik het voor je op.
    Ik betaalde 50 euro voor een consult, en kreeg ongeveer 35 euro terug van de verzekering.

9. Vlinder84

Hmm mijn kraker (die normaal echt super kraakt) wou mij niet meer kraken toen ik zwanger was. Hij zie dat dat niet goed was! Ik denk dat je meer baat hebt bij een fysio of manueel therapeut.

Deel Deze Pagina