Wat zou dit zijn ...?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Emve, Oct 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emve

Emve Lid

Oct 6, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, Ik zal proberen het kort te houden.
    Ik ben nu 8 weken zwanger , nergens last van :) . Tot 2 weken geleden. Het begon met steken in mij lies , links. Af en toe maar niet echt noemenswaardig. Nu heb ik sinds 2 dagen , verschrikkelijke pijn in mijn onderbuik. Niezen , hoesten , lachen , plassen alle druk doet extra zeer. Ik heb urine laten testen op een blaasontsteking maar daar kwam niks uit. Toch antibiotica gekregen omdat ik met duwen op mijn blaas zowat door de grond ging. Maar zijn dit wel tekenen van een blaasontsteking? Ik heb geen branderig gevoel bij het plassen en als ik moet dan kan ik ook.
    Rechtop lopen is in ieder geval nog geen optie ...
    Iemand met ook zoiets ? Ben trouwens geen bloed verloren dus ik denk nog niet aan een miskraam (wat wel nog komen kan)

Graag jullie ervaringen. Bedankt!

2. kim90

kim90 Actief lid

Oct 8, 2013
    466
    174
    43
    Female
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Is het een drukkende pijn ? Lijkt me geen blaasontsteking hoor..meestal is dat ren branderige scherpe pijn

3. Emve

Emve Lid

Oct 6, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het voelt eigenlijk meer als een soort verkramping , maar dan constant

4. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb heel vaak blaasontstekingen gehad. De pijn kan verschillend zijn, meestal wel brandend gevoel maar ook druk in de onderbuik kan echt wel. Wel raar dat er niks uit de test komt, misschien nog eens laten nakijken met ochtendurine of dat ze het op de kweek zetten. Misschien sowieso verstandig om de vk te vragen.

5. Essje

Essje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    2,177
    372
    83
    Female
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Misschien een nierbekken ontstekening, is verdonde pijnlijk, heb je ook geen pijn met plassen bij wel buikpijn en lage rugpijn, herken je klachten een beetje.. Vooral dat niet rechtop kunnen lopen van de pijn.. Hoop dat je je snel beter voelt!

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Ik had het ook toen ik 8 of 9 weken zwanger was.
    M'n verloskundige zei dat het de groeiende baarmoeder is.
    Een warme kruik doet wonderen!

7. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

Aug 7, 2013
    1,149
    774
    113
    Female
    Meer drinken misschien ? Anders ff de VK bellen voor advies

8. marytje

marytje Bekend lid

Jan 29, 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Vervelend zeg. Heel veel sterkte!

Het kan zeker wel blaas/nierbekken ontsteking zijn. Ik heb, als ik dat heb, ook nooit pijn bij het plassen. Alleen onhoudbare rugpijn (ter hoogte van nieren/zij) en buikpijn. Met antibiotica zouden de klachten van een ontsteking binnen 2 dagen sterk verminderd moeten zijn.

Share This Page