Rugtas kleuterschool

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Nijntje, 28 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje

Nijntje Actief lid

8 nov 2008
    180
    0
    0
    Mijn dochter gaat over een paar weken naar school. Ik vroeg mij af wel (rug)tas handig is, er is zo veel te koop. Welke hebben jullie? En voor gym nog een extra tasje? Graag jullie ervaringen.

Dank jullie wel.

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik zou voor gym een aparte tas doen. Eten neem je iedere dag mee en de gymspullen (gymschoenen) niet. De sluiting moet makkelijk zijn en de tas moet goed dicht kunnen. Natuurlijk moet er een bekr, broodbakje en bv een banaan in passen. tekeningen krijgt je kind ook vaak mee. Daarom doe ik altijd een klein plastic zakje erin. De tekleningen die ik mee krijg 9van de psz in mijn geval) zijn nog wel eens nat.Oh ja en een makkelijk haakje om de tas op te hangen zodat het niet steeds van de kapstok val en iedereen erop gaat staan. Dit laatste geldt ook voor de jas trouwens.Als je voor een tas gaat die meerdere kinderen hebben doe dan een sleutelhanger aan de rits.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Als ze gymspullen elke keer moet meenemen dan zou ik ook kiezen voor een apart tasje voor de gymspullen. Hier blijft het op school (maar hij heeft dan wel alleen gymschoenen, want ze gymen in hun ondergoed).

Voor de gewone spullen (broodtrommel, fruit) heeft hij een rugzakje. Gewoon zo'n kleintje.

Deel Deze Pagina