Buikgriep? Man ziek.

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 5 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Mijn man is zo beroerd.
    Overgeven en zo moe.
    Niemand in de omgeving is ziek hier.
    Heerst er toch wat?

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat maakt het uit? Hij is ziek, kennelijk toch ergens iets opgepikt. Maar vast niet via zeangerschapspagina...

En er heerst altijd wel iets, alleen hoeft dat niet meteen een epidemie te zijn.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee niemand ziek hier.

Vervelend voor je man dat hij ziek is.

Even alles zelf doen. Plan wat leuks buiten het huis krijgt hij ook wat rust.

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    445
    83
    Limburg
    Misschien iets verkeerds gegeten, kun je ook goed ziek van zijn.

5. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.109
    622
    113
    Hier ook buikgriep! Dochter meer dan een week, man al bijna een week en ik sinds zondag. Een erg hardnekkige, maar gelukkig niet met overgeven. Zoon nergens last van.
    Geen idee of het heerst.

6. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    In zoverre maakt het me uit dat ik in de gaten wil houden of het niet wat anders is

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Maar als op zp gezegd wordt dat er bij een lid thuis ook iemand ziek is, dan betekent het toch niet dat jouw man exact datzelfde heeft? Zelfs al heerst er buikgriep, dan nog kan het zijn dat hij toevallig net iets verkeerds heeft gegeten. Alleen de tijd zal leren wat 't is geweest, als hij bv jou aansteekt... en misschien zelfs dát niet, omdat jij het toevallig niet krijgt ofzo.

8. susy26

susy26 Niet meer actief

heb zelf last van buikgriep. Althans de symptomen wijzen er op. Sinds vorige week maandag diaree zo dun als water, ''gelukkig'' maar 2 dagen. Geen eetlust, soms misselijk, ovegeven geen last van... nu nog wat last , niet zo'n trek, en ontlasting ietsje beter. maar pffff...

misschien heb ik je man wel besmet... hahah wat flauw ...

nee, hoop dat ik er snel vanaf ben, pfff wat kun je je beroerd voelen zeg.

beterschap.

9. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Ik heb zelfs vorige week een opname gehad ivm uitdroging door het noro virus. En daar is het helemaal niet de juiste tijd voor zeiden ze in het ziekenhuis. Er heerst dus inderdaad altijd wel wat hoor.

10. susy26

susy26 Niet meer actief

ow dat is best heftig. Hoe merk je je dat als je uitdroog verschijnselen krijgt?

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Er heerst altijd wel wat..

12. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Hier vorige week man en zoontje, beide flink beroerd en aan de dunne ontlasting. Geen eetlust en misselijk. Deze week is, zoals t hoort :D, mama aan de beurt... Pffff...

13. susy26

susy26 Niet meer actief

eindelijk sinds gister weer trek en niet meer last van raar gevoel in me buik, misselijk etc. pff.. mag wel al vanaf vorige week maandag!

14. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hier ook een ziek kindje in het weekend. Last van buikkrampen en koorts. Inmiddels is ze na 2 dagen flink opgeknapt en nu heeft mijn jongste het. Hij heet het alleen wat erger, buikkramp, overgeven, keelpijn en koorts. Pff hopelijk is het allemaal weer snel voorbij.

Beterschap!

15. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Ik heb het afgelopen weekend tot en met gisteren ook gehad, hoge koorts, misselijk en ontzettende diaree, oudste zoon alleen koorts, zal wel een zomergriepje zijn.

16. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Het was ook even flink schrikken wel. Ik wist zelf niet dat ik was uitgedroogd. Ik voelde me ontzettend slap en moe. Ik nam ook elke keer wel slokjes drinken maar dit kwam er 3x zo veel weer uit. Mijn man merkte op dat ik trager reageerde en suf was. Hij heeft toen aan de bel getrokken en de huisarts gebeld. Deze stuurde me na het zien gelijk door. Een paar uur later aan het infuus voelde ik me al een stuk beter. Gelukkig heeft de baby er niks van mee gekregen. Hij heeft wel gepakt wat hij nodig had, haha. Goed geregeld moeder natuur:D

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen

Gaat t!!! Als je niks zinnigs zegt zeg dan niks pff

Ts ik snap je ongerustheid. Hier in t dorp pas nog jong iemand hartinfarct. Enige symptomen waren in eerste instantie spugen en moe. Dus als je onderbuik gevoel hebt moet je m gewoon goed in de gaten houden

18. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ben het hier wel mee eens. Snap deze topics nooit zo.

19. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik zeg toch niks geks? Wat ik zeg is vrij zinnig; ja, er heerst altijd wel iets.

20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Precies, en als er niks heerst kun je ook ziek worden.

Deel Deze Pagina