Mijn man is zo beroerd. Overgeven en zo moe. Niemand in de omgeving is ziek hier. Heerst er toch wat?
Wat maakt het uit? Hij is ziek, kennelijk toch ergens iets opgepikt. Maar vast niet via zeangerschapspagina... En er heerst altijd wel iets, alleen hoeft dat niet meteen een epidemie te zijn.
Nee niemand ziek hier. Vervelend voor je man dat hij ziek is. Even alles zelf doen. Plan wat leuks buiten het huis krijgt hij ook wat rust.
Hier ook buikgriep! Dochter meer dan een week, man al bijna een week en ik sinds zondag. Een erg hardnekkige, maar gelukkig niet met overgeven. Zoon nergens last van. Geen idee of het heerst.
Maar als op zp gezegd wordt dat er bij een lid thuis ook iemand ziek is, dan betekent het toch niet dat jouw man exact datzelfde heeft? Zelfs al heerst er buikgriep, dan nog kan het zijn dat hij toevallig net iets verkeerds heeft gegeten. Alleen de tijd zal leren wat 't is geweest, als hij bv jou aansteekt... en misschien zelfs dát niet, omdat jij het toevallig niet krijgt ofzo.
heb zelf last van buikgriep. Althans de symptomen wijzen er op. Sinds vorige week maandag diaree zo dun als water, ''gelukkig'' maar 2 dagen. Geen eetlust, soms misselijk, ovegeven geen last van... nu nog wat last , niet zo'n trek, en ontlasting ietsje beter. maar pffff... misschien heb ik je man wel besmet... hahah wat flauw ... nee, hoop dat ik er snel vanaf ben, pfff wat kun je je beroerd voelen zeg. beterschap.
Ik heb zelfs vorige week een opname gehad ivm uitdroging door het noro virus. En daar is het helemaal niet de juiste tijd voor zeiden ze in het ziekenhuis. Er heerst dus inderdaad altijd wel wat hoor.
Hier vorige week man en zoontje, beide flink beroerd en aan de dunne ontlasting. Geen eetlust en misselijk. Deze week is, zoals t hoort , mama aan de beurt... Pffff...
eindelijk sinds gister weer trek en niet meer last van raar gevoel in me buik, misselijk etc. pff.. mag wel al vanaf vorige week maandag!
Hier ook een ziek kindje in het weekend. Last van buikkrampen en koorts. Inmiddels is ze na 2 dagen flink opgeknapt en nu heeft mijn jongste het. Hij heet het alleen wat erger, buikkramp, overgeven, keelpijn en koorts. Pff hopelijk is het allemaal weer snel voorbij. Beterschap!
Ik heb het afgelopen weekend tot en met gisteren ook gehad, hoge koorts, misselijk en ontzettende diaree, oudste zoon alleen koorts, zal wel een zomergriepje zijn.
Het was ook even flink schrikken wel. Ik wist zelf niet dat ik was uitgedroogd. Ik voelde me ontzettend slap en moe. Ik nam ook elke keer wel slokjes drinken maar dit kwam er 3x zo veel weer uit. Mijn man merkte op dat ik trager reageerde en suf was. Hij heeft toen aan de bel getrokken en de huisarts gebeld. Deze stuurde me na het zien gelijk door. Een paar uur later aan het infuus voelde ik me al een stuk beter. Gelukkig heeft de baby er niks van mee gekregen. Hij heeft wel gepakt wat hij nodig had, haha. Goed geregeld moeder natuur
Gaat t!!! Als je niks zinnigs zegt zeg dan niks pff Ts ik snap je ongerustheid. Hier in t dorp pas nog jong iemand hartinfarct. Enige symptomen waren in eerste instantie spugen en moe. Dus als je onderbuik gevoel hebt moet je m gewoon goed in de gaten houden