Rugtasje voor basisschool

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door KleineLai, 6 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Oudste 1 van Scapino, dochter wilde perse een schoudertas, die hebben we bij een tassenzaak gekocht. Derde had een tas met smiley van de Action, die hield het 2,5 jaar vol, maar toen het lipje van de rits kapot ging heb ik bij de Action een nieuwe, veel grotere tas gekocht voor hem. Want met broodtrommel, 2 bekers, fruitbak en een paar setjes schone kleren (hij plast regelmatig in zijn broek en wil absoluut geen luier om naar school, staan op de wachtlijst voor de kurkdroogpoli) zit dat ding al snel vol. Zeker met werkjes er bij.
    Nu is het wel een beetje 'tas waar ga je met dat jongetje naar toe' maar hij vindt het veel fijner.

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

had geen idee dat ze een kinder versie hadden.
    Heb er gelijk 1 besteld voor C.
    Der tassen gaan zo snel kapot, dus hoop dat deze wat beter van kwaliteit is.

GossipGirlxoxo en GroeneBomen vinden dit leuk.
  3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Heb er 1 van Zebra die ik nu gebruik bij dagjes weg enzo en die krijgt ze ook mee naar school straks. Luipaardprintje met zachtroze en grote strik erop, geweldig tasje en super kwaliteit dus kan ze voorlopig wel mee vooruit.

4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.104
    14.817
    113
    Vrouw
    Hier hebben ze altijd een goedkope tas. Zeker op de basisschool willen ze regelmatig een nieuwe tas. Want hij wordt dan te kinderachtig.
    Jongste zoon is 4 en heeft een haaientas van Ali.
    Andere zoon heeft een tas met een tijger erop, ook van Ali.
    Andere zoon zit in groep 8, hij heeft voor die laatste weken een zwarte rugtas die ik nog had liggen. Na de zomervakantie krijgt hij een Eastpak.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier kiezen ze er eentje van 10-15 euro, met als voorwaarde dat hij groot genoeg is voor de trommels etc. En die gooi ik dan gewoon af en toe in de was. Als hij op is, dan kopen we een nieuwe. Maar moet zeggen dat ze nu stevige tassen hebben, die van de jongste heeft ze vanaf start groep 1 en kan nog prima door voor groep 3. De oudste heeft die van haar nu vanaf groep 3 en is ook gewoon nog prima voor groep 5. Ze hebben er nu ook gewoon een in 1 kleur (ik geloof bij Blokker gekocht, heeft een beetje een Eastpak-look en zelfde soort stof, maar merkloos), geen plaatjes ofzo, dus wordt ook niet snel te kinderachtig.
    Een te kleine, dure tas die niet in de wasmachine mag, daar begin ik echt niet aan.

6. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Hier 2 jaar geleden een zebra tas gekocht voor de oudste. Deze gaat nu al ruim 2 jaar mee. Min jongste is afgelopen week begonnen en ook voor haar heb ik een Zebra tas gekocht. Ik kies wel altijd voor maat M. Normale prijs is € 44.95. Ik heb toevallig nu net ook een nieuwe voor de oudste gekocht en met 50% korting. dus 2 tassen voor € 45,- erg leuk. Ik vind de tassen erg prettig, vooral de drinkbekervakken. Op maandag gaat ze vanuit de bso naar zwemles. Dus in haar tas zitten 2 bekers, fruitbakje, broodtrommel, schone kleren en een gym/zwem tas. Wel prettig dat de tas dan iets groter is.

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.484
    113
    Ik heb even gekeken naar die Zebra tassen maar dat is niet zo mijn smaak. DIe voor meisjes zijn wel erg leuk , maar voor jongens vind ik ze te stoer. Mijn jongen is niet zo stoer haha

Die Eastpack mini (Orbit) zijn erg leuk! Die ga ik onthouden :)

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Ik vind juíst de jongensnamen van Zebra zo leuk! :roflmao: En helemaal niet per se stoer (al zijn die er vast ook, maar lang niet allemaal), gewoon super leuk! :)

Kidzroom, BestWay en Molo hebben ook leuke jongenstassen, maar geen ervaring mee, dus geen idee wat de kwaliteit is.

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Ik gooi die van m'n dochter gewoon in de was..maar dat kan dus blijkbaar niet?:$

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  10. DeniseMK

DeniseMK Actief lid

14 sep 2018
    110
    54
    28
    Vrouw
  11. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Onze zoon heeft een rugtas van lässig (de adventure), erg mooi ding

12. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dochter heeft een rugtasje van zebra en een rugtasje van Milky kiss (die laatste laten bedrukken met haar naam).
    Beide stevige tasjes met genoeg ruimte voor setje schone kleding, broodtrommel, fruitbakje en 2x drinken. Las hierboven de tip van grote tas in het voorvakje voor knutsels dat ga ik er zo meteen instoppen, erg handig.

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.794
    113
    Ik gooi ze af en toe in een handwas sopje. Dat heb ik met alle tassen tot nu toe gedaan, verschillende materialen, ging altijd goed.

14. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Voor L. hebben we deze gekocht:

Bijgevoegde bestanden:

15. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Hier moeten ze tasjes mee die ze van school hebben gekregen. Kleine koeltasjes, scheelt ruimte op de kapstok. Maar men het past gewoon niet en ik moet inderdaad alles heel kundig er in doen. Ik heb nu een grotere gevonden bij de big bazaar, vind het wel best was geen doen.

16. GossipGirlxoxo

Mijn pre puber heeft pas een rugtas uitgezocht voor de middelbare en dit is een Balr. Tas geworden. Ik had in mijn hoofd een eastpack maar die wilde hij echt niet. Hij vind hem zo mooi dat hij hem nu ook mee naar school neemt voor zijn fruit en lunch en daar is ie wel een beetje groot voor :roflmao:

17. GossipGirlxoxo

Haha door jouw post bedenk ik me nu dat dat dus drinkbeker vakken zijn. Ik heb in die vakjes opgerold een schone boxershort en een schoon paar sokken voor dochter er in gedaan :oops::roflmao:

Fristi2012 vindt dit leuk.
  18. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Ik wilde zo graag een Eastpak Orbit voor mijn oudste zoon. Maar hij wilde er echt niet aan. Hij wilde een Paw Patrol rugtas. Uiteindelijk hebben we een compromis gesloten, Paw Patrol brooddoos en deze rugtas van Skooter:
    Bekijk bijlage 654033
    Nu wilde mijn jongste zoon ook graag een tas. Hij is pas 2. Met corona bleek dat uiteindelijk ook wel makkelijk. En toen kwam ik een Orbit tegen voor 15 euro. Dus ik sloeg gelijk mijn slag!

Die Eastpak voelt wel een stukje steviger dan de Skooter.

19. Phloxie

Phloxie Actief lid

15 mei 2018
    395
    381
    63
    Vrouw
    Mijn dochter van vijf heeft er één van sissy-boy, lief tasje, kan niet heel veel in maar dat hoeft ook niet. Kan gewassen worden, en ziet er nog leuk uit. Ze wil er nu zelfs ook 1 van Frozen, ik hoop dat ze zich nog bedenkt. Rugtas is nog prima, dus voorlopig geen nieuwe.

Deel Deze Pagina