Groeiachterstand baby..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elektraxx, 26 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elektraxx

Elektraxx Actief lid

26 jul 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek
    Hey hey,

Ik had gister weer controle (34+4 gister) bij de gyn en wederom bleekt mijn dochtertje niet goed genoeg gegroeid en een achterstand heeft.
    Nu ben ik sinds gister opgenomen in het ziekenhuis (Lig nu dus ook met laptopje op bed, alle verhalen te lezen en dingen te doen waar ik normaal niet aan toe kom *Adressen voor geboortekaartjes oa ;)).
    Echter lees ik op internet allerlei verhalen.. Het blijkt dat de navelstreng/placenta geen goede doorstroming heeft, vandaar dat ik nu moest blijven. Ze willen kijken of bedrust het bevorderd.. Zoniet of het dan beter is dat ze gehaald wordt..
    Wie van de meiden hier heeft hier ervaring mee en zou mij hun verhaal willen vertellen.. Ik weet niet goed wat ik kan verwachten en artsen geven ook niet veel vrij, heb graag wat meer duidelijkheid :(..

2. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik heb hier geen ervaring mee maar volgens mij willen artsen je baby dan liever halen zodat ze buiten de baarmoeder nog kan verder groeien. Dat is best logisch, want in je baarmoeder gaat er blijkbaar iets mis. Ik heb wel eens gehoord dat dat de reden is. Ik zou toch ook om duidelijkheid van je arts vragen. Sterkte ermee!

3. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je veel succes wensen!

Deel Deze Pagina