Hey allemaal, Ik heb even een vraagje, volgende week maandag heb ik weer een echo. Ik ben dan 15 weken zwanger, en ik ben benieuwd of de gynaecoloog dan al kan zien of het een jongetje of een meisje word? Bij hoeveel weken wisten jullie wat het werd? een nichtje van mij wist namelijk al na 13 weken dat ze een meisje kreeg, ik vond dit wel erg vroeg, maar het is dus echt zo. het maakt ook niet zoveel uit want anders zie ik het 4 weken later wel, maar ben gewoon erg benieuwd haha groetjes Merel
heeey... 16 weken zag ze het bij mij,maar heb ook wel is gehoord dat ze het met 12 a 13 weken al kunnen als het een jongetje is zie je het zoiezo wel sneller...
Bij alledrie wist ik het tussen de 16 en 17 weken... Nu bij de laatste wachten we nog op de bevestiging met de 20-weken echo, maar bij de oudste twee klopte het. Als je wat googled, zie je dat ook met 15 weken soms al het geslacht bekend is. Hoe vroeger je bent hoe onbetrouwbaarder denk ik wel. Bij n jochie vaak wel weer duidelijker dan bij n meisje...
Ik heb gelezen dat het vanaf 14 weken te zien is. Maar de kans dat ze het dan nog mis hebben is groter dan bij 20 weken... Mijn neefje was ook eerst heel lang een nichtje.... Nou niet dus!
Hier hadden ze het met 16+4 wk niet juist. Er werd gezegd 100% meisje, maar bij de 20-weken echo (19+4 wk) bleek er duidelijk iets tussen de beentjes te hangen.
Officieel kan het vanaf 16 weken. Maar dan heb je kans dat het nog niet helemaal duidelijk is of dat je met de 20 weken echo er toch achter komt dat het iets anders is.. Wij hebben de geslachtsbepaling met 18 weken laten doen en het was overduidelijk een meisje meisje Dus ik zou aanraden vanaf 18 weken!
Op basis van de NUB theorie tussen de 12 en 14 weken kan je een gok doen of het uitsteeksel tussen de benen gelijk of lager is als de ruggegraat dan is het een meisje en als die iets hoger is een jongen Vele doen een pretecho met 15/16 weken om het geslacht te weten Het duidelijkste is de 20 weken alhoewel bij een jongen is het sneller te zien als bij een meisje zeggen ze
ik heb volgende week maandag echo met 16 weken voor het geslacht.. hoop zo dat de kleine er goed voor ligt. heb ergens gelezen dat vanaf 14 weken het geslacht al klaar is. dus ben benieuwd. per bureau doen ze bij verschillende weken geslachtbepaling. groetjes
Met 12 weken wordt het geslacht uitwendig gevormd... Hier vandaag een echo en hoop dat ze het kunnen zien vanavond... Ben 15+1 vandaag. En pas met 20 weken echo zal ik echt zeker zijn geloof ik of e rmoet overduidelijk een piemeltje te zien zijn
Ik heb gewoon gewacht tot de 20 weken echo. Wilde geen extra geld uitgeven aan een geslachtsbepalings echo.