AAAAAH spannend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissMies, 29 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMies

MissMies Lid

19 jan 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff moet ff wat tikken hoor aangezien ik niemand wakker wil bellen omdat er eigenlijk nog niets serieus aan de hand is maar toch wel weer iets nieuws is gebeurd dus ff niet kan slapen...
    Vandaag 37 weken en 3 dagen :D en net uurtje geleden begonnen met wat licht roze slijm te verliezen ik denk slijm prop??? naja vind het in ieder geval wel spannend, weet dat het niet meteen een bevalling betekend maar tis wel een teken dat er toch wat gebeurd!!!?
    En ja nu nu kan ik niet slapen, zou m`n mam en zus meteen willen bellen maar dan heb ik de hele familie in rep en roer om nog niets hahaha. Pff vind het toch wel wat hoor, mischien komt het omdat het me eerste is of omdat ik het totaal niet verwacht had, maar goed hopelijk betekend dit dat kleintje snel er is want heb er super veel zin aan om ons hummeltje te zien en te knuffelen!!!!!!!!

Thanxxxx voor het luisteren!!!

2. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat is zeker spannend!
    Veel succes, ik hoop dat dit het begin voor je is!

Groetjes, Minnie

3. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Spannend!! Succes :D

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Spannend hoor! :D
    Veel succces!

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Oh dat is wel spannend!
    En dan duurt het erg lang voor het een schappelijke tijd is om je familie te bellen ;)
    Veel succes!

6. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Bij mij begon 3 uur na me slijmprop de bevalling.. Ik weet nog wel dat ik net zo hyper was als jou.. haha

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Oeh spannend hoor! Succes!

Ik was zelf ook helemaal hyper ervan. Een half uur daarna braken mijn vliezen en begonnen de weeen. En heel wat uren later had ik een baby in mijn armen :D.

8. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ooooh spannend. Hopelijk komt het inderdaad nu al lekker op gang! Als dat zo is. Veel succes!

9. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben die van mij al 2x verloren. En die kleine zit er nog steeds in, dus kan nog wel even duren ook.

10. MissMies

MissMies Lid

19 jan 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanxx allemaal voor jullie reacties, heb gelukkig nog ff paar uutjes kunnen slapen!!! der is voor de rest nog niets bijzonders gebeurd dus, maar we zullen het van zelf wel zien of merken...mischien duurt het inderdaad nog wel eventjes!!! Maar tis toch wel spannend...dus ik zou zeggen fingers crossed :D hahaha!!!

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ahhh indd heel spannend! Hoop dat je je kleintje snel in je armen mag sluiten :D! Mijn bevalling is wel heel snel na het verliezen van de slijmprop begonnen! Ben hem op de avond van de uitgerekende datum verloren rond half 11 en de volgende morgen om 7u zijn de weeen begonnen waarna ik om 11.45 mijn dochter in mijn armen mocht sluiten :D!

Succes !!!!

12. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Zeker spannend meid! Nog niets veranderd in de tussentijd?

Bij mijn 2e verloor ik veel slijm en roze, maar toen bleek ik al 6 cm ontsluiting te hebben! Ik verloor m dus pas tijdens de bevalling (wat wel lekker was, want ik had 6 cm kado gekregen zonder dat ik het echt in de gaten had ;))
    Bij de 3e waren mijn vliezen al gebroken, en heb ik helemaal geen slijmprop verloren voor zover ik me kan herinneren... Ben benieuwd hoe dat met nr 4 gaat.....

Sterkte en heel veel succes!!!!!!!

13. Jade86

Jade86 Bekend lid

Spannend hoor!! Veel succes meid!

14. MissMies

MissMies Lid

19 jan 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nope nog niets echt iets concreets wel veel druk van onder en veel krampen en harde buiken...maar goed denk ook wel dat ik alles nu meer voel dan normaal!!!
    Zo zie je maar weer dat elke bevalling echt zo verschillend is...

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh spannend en dan wil je inderdaad bellen jah!
    Maar je hebt dus wel veel harde buiken en krampen...

Ja het kan...

Bij mij duurde het na de slijmprop en bloedverlies nog een maand....zucht...en toen begon de bevalling ook met bloedverlies en n beetje slijm....

Spannend en zet hem op!

Deel Deze Pagina