Hallo dames, Ben afgelopen nacht 2 keer opgestaan met een natte onderbroek. Het was doorzichtig en rook niet naar urine, wat kan dit zijn? Het was gewoon net water en rook trouwens neutraal..hopelijk geen vruchtwater....iemand? THNX!
vruchtwater ruikt toch wel echt zoet.. het kan ook waterige afscheiding zijn maar bij twijfel altijd even bellen!
Kan het zijn dan dat je naar het einde van je zwangerschap je afscheiding echt waterig wordt, er was niks diks/slijmerigs aan. Leek totaal niet op de afscheiding wat ik normaal gewend was. En 2 keer achterelkaar een flinke plas, doorweekte ondergoed...hmmm...
Nee als ik blaas verlies ik niks. Heel vreemd! Wat gebeurd er als het wel vruchtwater is maar er gebeurt voor de rest niets? Is dat gevaarlijk? De baby ligt volgens de vk wel al helemaal ingedaald....
Dan is er kans op infecties omdat er een open verbinding met de baby en buiten is. Ik zou even bellen, want gezien jouw zwangerschapstermijn moet je in het zh zijn om te bevallen en kun je beter het zekere voor het onzekere nemen.
Inderdaad, ik moest ook meteen naar het ziekenhuis toe toen bij de vk bleek dat het vruchtwater was. Ik mocht daar ook niet meer weg totdat de kleine geboren zou zijn ivm infectie gevaar. Maar misschien is er niets aan de hand hoor, maar ik zou wel even bellen
Nou dames, Heb gebeld, en gezien het termijn wilde ze het zekere voor het onzekere nemen en moet ik naar het ziekenhuis....kijken of het echt vruchtwater is.... Ik laat jullie weten! thnx voor de reacties...anders had ik waarschijnlijk niet gebeld...
Bij mij rook het vruchtwater ook naar niets, wanneer ik lag en op mijn hand blies kwam er niets maar toch was het vruchtwater. Ben nu dus ook al een paar dagen in het zh en verlies geen vruchtwater meer. Succes enne......het bed hiernaast is leeg.....
Spannend hoor! Ben benieuwd of het niet gewoon waterige afscheiding is. Heb er zelf ook al een paar dagen last van maar als ik op mijn hand blaas dan komt er niets.
Hallo dames Sorry voor late reactie! Zijn erg geschrokken gisteren na gehoord te hebben dat het inderdaad vruchtwater is. Kreeg toen ook te horen dat ik opgenomen zou worden! Zo totaaaaaal onverwachts! Het idee dat ik het ziekenhuis uitloop als mama! De baby doet het goed, groeiecho was goed loopt op schema en bijna 2200 gram. Nu afwachten, heb weeen om de 7 minuten maar kunnen ook nog voorweeen zijn. Ze toucheren niet zolang de weeen niet heftig zijn ivm infectiegevaar. Heeeeeeel spannend allemaal, ik hou jullie op de hoogte Liefs louan