Help wanted, weet er iemand waar ik glo friends kan kopen. Voor de leken: een hardplastic rupsje dat geverfd is in een fluogeel. Overdag zet je het in het licht en s nachts geeft het licht door de verf. Google maar eens op de naam (ben digibeet, dus foto's plaatsen lukt me niet). Komt uit de eighties en is magnifiek speelgoed (geen stopcontact, batterijen, verlengdraad, aan/uitknopjes of noppes nodig). Ding doet het zelf. Nu de vraag: wie heeft er eentje dat ik kan overkopen, kent er nog een winkel, verkoopt ze zelf, heeft contacten in het playskoolmagazijn whatever. Ook welk beestje maak niet uit. Zolang het maar licht geeft in het donker en de monsters van onder het bed houdt en de spoken IN de kast. Ik en mijn prutske zouden u eeuwig dankbaar zijn PS: heb playskool gemaild, maar ze antwoorden niet
Ik kan je er niet mee helpen, weet wel wat je bedoelt, maar is een gloeiworm niet iets? zo' n knuffel waar het hoofd van oplicht? Die verkopen ze bij intertoys wel.
Heb je al bij de action geprobeerd daar hadden ze onderlangs heel veel van die gloeiwormen van playskool.
thx Marktplaats heb ik gekeken, maar het zijn niet die wormen die ik zoek. Op ebay staan er wel, maar sommige kosten 90 euro (NEGENTIG euro voor een geverfd plastiek beest van 10cm hoog). en dan nog in UK of canada. Action: hebben ze niet in belgie, ga eens googelen of er eentje in axel, sas van gent oid iets. Moeilijk te vinden beesten blijkbaar, en ik vond het zo makkelijk vroeger. Ik start een petitie voor ze terug te halen
Ik heb er nog een van vroeger, maar zoals ik me het herinner geven die dingen toch niet zoveel licht dat je er wat bij kan zien?
@Majel, T is meer voor t gevoel dat er iets licht geeft. Ze had zo'n walvisje van een doopsuikertje (daar zaten 2 stalen knopjes op en als je daar met je vinger over wreef gaf het ook licht ook zonder batterijen oid, maar t is gevallen en nu is t kapot). Ze heeft een nachtlampje en als ze dan wakker wordt van de spoken, kijkt ze steeds naar dat lampje omdat het daar wel licht is, maar in haar hoekje van de kamer niet. Een lamje daar vind ik geen oplossing wegens electriciteitsdraad, brandgevaar verstikking ed. Dus ik zoek echt iets draadloos, zonder batterijen (want die gaan leeg en dan werkt het ineens niet meer en dan is het weer paniek). Dit werkt echt door die verf en die gaat er niet af natuurlijk. PS: als je wilt verkopen, geef maar een seintje (wel niet voor 90 euro LOL)
Geen idee wat je bedoelde tot ik een fotootje zag....heb deze zelf gehad...is alleen wel 29 jaar geleden....geen idee wat ermee gebeurd is ook....wat waren ze leuk!!
Ja dat is er eentje. ik had er eentje met een roze t-shirt/kleedje en een blauwe muts. Waarom maken ze die nu toch niet meer, beste speelgoed ever. GVD, sorry voor mijn taal
@Lea, Dat is ook een optie, geeft ook licht in het donker. En het beste t kost maar 1,22 euro zie ik. Veel beter, ik ga er eentje bestellen. Thx
ik heb zoiets nog liggen. Weet niet of dat iets voor je is? Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.marktplaza.nl/images/1/35/gloeipop-met-twee-gezichtjes-18796835.jpg
Och ik had vroeger een enorme verzameling van die beestjes, ook lichtgevende my little pony's. En mijn vader maar staan bij de lamp met al die beestjes gna gna Maar op een gegeven moment kwam er in het nieuws dat ze kankerverwekkend waren en mochten ze alleen nog op de kast staan (niet bij aanraken maar bij het in je mond stoppen) . Je zou ook glow in the dark sterren kunnen opplakken, er zijn ook glow in the dark lichtknopjes.
@Lin80, Thx voor t aanbod, maar ik heb zo'n blauwe. T probleem daar zijn die batterijen. Naast dat ze leeggeraken, is mijn dochter ook zo'n boef dat ze in staat is om dat mechaniekje te molesteren. T is een meisje, maar er is niks meisjesachtig aan LOL
oei kankerverwekkend. Daarom dat ik ze niet meer vind (in de eighties was er wel meer niet koosjer: fluogele limonade iemand of brandbare pyama's en stuff) Getver en dat was nu eens speelgoed met een toegevoegde waarde
Knuffel: nijntje 'Glow in the dark' in de winkel van Nijntje is dit misschien iets, is zonder batterijen.
Dit is wel zo geen popje als jij bedoeld maar misschien is dit wel iets voor je dochter Kidzsupplies | Pabobo nachtlampje schaap paars | Webwinkel voor baby- en kinderkamer decoratie Het is een lampje dat je oplaadt via het stopcontact, na enkele uren is het volledig opgeladen en dan geeft het ongeveer een weekje licht en moet je het terug opladen. Geen kabels of gevaarlijke toestanden.
Die van mij doe ik niet weg maar wellicht een ander idee. Onze kids hebben voor kerst een legozaklamp gekregen. Deze moet je opwinden door aan de arm te draaien en dan zit er een knopje op zijn buik. De jongste van 2,5 kan dit ook zonder problemen doen. Anders misschien een Canvas opzo beplakken met glow in de dark stickers of van die sterren die lichtgeven?
oh die had ik ook vroeger !! LEUK waren die. Mijn dochter heeft nu deze; SPÖKA Led-nachtlampje - IKEA Deze laad je overdag op en dan doet hij het een hele nacht. Er staat op de beschrijving ong 10 uur, maar hier doet hij het rustig twee nachten achter elkaar. Ze kunnen hier echt niets aan stuk maken en hier werkt het perfect tegen spoken.. dit lieve spookje jaagt alle boze spoken weg !