Rugzak Diego of Bob de Bouwer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Fairy Tale, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Nick is helemaal gek van Diego en Bob de Bouwer. Nu gaan we in maart op wintersport en wil ik een rugzakje hebben voor zijn dasje, wantjes etc. Dan is een rugzak van Diego of Bob de Bouwer natuurlijk wel heel leuk. Ik heb gegoogled en de sites van de grote speelgoedwinkels bezocht, maar ik kan niks vinden. Heeft er iemand een tip waar ik er een zou kunnen vinden?

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
  3. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Die had ik idd ook gezien maar was een beetje huiverig voor de combi webwinkel en marktplaats. Maar jij hebt hem dus ook daar besteld? Dan gs ik de gok maar wagen. Zo duur is ie ook weer niet.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Hier in de stad zitten vrij veel van die 'tassenzaken'. Als Duifhuizen, maar die bedoel ik niet, de duurdere zaken hebben over het algemeen wat dit betreft maar een beperkt assortiment. Maar er zitten ook een heleboel 'naamloze' en er staat ook wel eens een kraampje...die verkopen heel veel rugzakken met dergelijke figuren erop. Ik weet dat ze in andere grote steden ook veel zitten. :)

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
  6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb 'm daar besteld ja. Ik herken de foto nog (ik heb hem vorige zomer gekocht). Hij werd keurig netjes bezorgd, geen probleem.
    De Bob de Bouwer rugzak heb ik wel gewoon in de winkel gekocht, volgens mij was dat bij een schoenenwinkel zoals Schoenenreus of Scapino. Die hebben vaak dat soort rugzakjes met tekenfilmfiguren erop.

Deel Deze Pagina