Zo, het andere deel is alweer bijna vol, dus tijd voor een nieuwe! Hier worden het broodjes met hamburger en knakworst ohh, dat had ik al gezegd
Lekker! Wij hebben helaas nog geen hoge tuintafel, alleen een laag loungeset. Heerlijk om te relaxen, maar voor buiten eten is dat echt drama. Wil nu dus graag een hoge loungeset waar ik en op kan relaxen en waar we normaal op buiten kunnen eten.
Anders alleen dingen die je met je handen eet (spareribs, kipkluifjes, maïskolven evt spiesjes). Dat is dan nog wel te doen. Schalen op tafel en stokbrood met smeersels. Dat red je nog wel met een lage tafel.
Ja, alleen zijn we allemaal erg kieskeurig hier, haha. Ik hou vooral van worstjes en hamburgers. Man van kipkluifjes en kinderen ook worst en hamburger. Stokbrood eten ze wel, maar de salade mag ik alleen oppeuzelen… ik bbq dus ook liever met vrienden
Opnieuw de bbq aan. Maar niet uitgebreid. Gewoon wat vlees van de bbq en we maken een Italiaanse salade erbij en ik bak nog een stokbrood.
Joh is dit iets nieuws met die topics openen? Wat een raar gedoe. @Beheer deze kan toch gewoon dicht? Die andere kan nog ruim 200 berichten aan
Nou precies haha. Maar is dit de laatste tijd is nieuws ofzo? Kan me dat helemaal niet herinneren van jaren terug.
Dit Topic lijkt geeneens meer op de vorige edities Normaal wordt er sec over het diner gepraat en af en toe om een receptje gevraagd. Hier lopen discussies
Zo @Beheer als jullie nog even met een goede reden willen komen waarom jullie handelen met 2 maten en het ene topic dus direct sluiten als er een nieuwe wordt aangemaakt, en het andere direct samenvoegen omdat het nog niet aan de 5000 berichten zat. Euh… hoeveel berichten had het andere topic ook alweer? Dan mag je nu op mijn verzoek dit deel sluiten zodat @Adje straks bij de 5000 berichten (pas op hoor, niet eerder ) het nieuwe deel kan openen.
Dat vind ik ook. Dat deel 19 gesloten werd omdat 18 nog niet vol was, was terecht. "We sluiten namelijk geen topics op verzoek" ofzoiets was het toch? Dus m.i. had dat ook bij het andere topic moeten gebeuren.