Geen strakke broeken meer voor mij!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natjeb85, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Hey dames,

Sinds ik zwanger ben heb ik helemaal geen zin meer in me strakke skinny jeans!! of broeken hahahah:D
    Laatst nog aan gedaan en ik werdt helemaal gek op me werk hahah :D ik kwam thuis en meteen heb ik alles uit gedaan waaronder ook me bh ook zo vreselijk!! Dan maar een wijde grote broek maar ik zit wel lekker op me werk ;)
    Zijn er meer meiden die er last van hebben???

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ik, zeker toen ik zwanger was. Ik heb 9 maanden lang geen broek gedragen, ook erna niet. Nu nog niet. Ik ben aan het afvallen en als ik weer op mijn gewicht ben, dan zal ik weer broeken dragen :)

3. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36
    Ja! Ik kan ze ook niet uitstaan.. Maar normaal heb ik altijd spijkerbroeken aan, dus weet niet wat ik nu aan moet!
    Als ik thuis ben loop ik altijd in mn huispak of in ieder geval iets comfortabels!

4. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    @delta ik wil op zicht nog wel een broek dragen tijdens me zwangerschap maar niet zo strak meer hahaha succes met afvallen

@tibo oohhh gosh dat heb ik ook wat moet ik dan aan trekken hahah omdat ik ook altijd in spijkerbroeken loop en idd wat je al zegt in het weekends lekker comfortabels heerlijk!!! :D

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb ik altijd, zwanger of niet, heerlijk als m'n kleren uit kunnen en m'n avondtenue aan kan :D

6. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik draag uberhaupt geen strakke kleding, verschrikkelijk.
    Ook geen bh's trouwens, met mijn 65AA is dat niet nodig

7. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    hier moet het juist zo strak mogelijk (MAAR) wel met de goede pasvorm want een normale broek zou ik gek van worden maar strakke positiekleding helemaal lekker!

8. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Oh hier ook niet!
    Nu moet ik bekennen dat ik sinds de bevalling van mijn dochter in 2011, ik helemaal niks straks meer kan hebben op mijn buik, dus als ik al een broek draag, dan zijn dat vaak broeken met zo'n brede band aan de bovenkant, vaak van het merk De Godin in Jezelf.
    Gelukkig hebben de meeste zwangerschapsbroeken dat al van hun zelf dus die draag ik nu dan ook graag :D

9. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    In het begin tot nu niks geen strakke broeken! Zat helemaal niet fijn...
    Nu kan ik niet wachtennnn tot ik mijn kleding weer kan dragen!
    Lekker strak! Hahaha (als mijn lichaam dat toe laat dan..)

10. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag altijd skinny en daar komt ook geen verandering in. Heb nu skinny positie broeken en vind het prima zitten.
    Voel me trouwens erg ongemakkelijk in wijde broeken.. Voelt zo vreemd

11. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Nee ik vind het vreselijk om positiekleding te hebben moeten kopen bah... Vind het ook zonde van me geld maar omdat ik in de winter ben uitgerekend kan ik moeilijk in harembroeken of sportbroekjes blijven lopen hihi :p
    Geef mij maar lekker me skinny heupbroeken. Omdat ik dan nu toch zwangerschapsbroeken heb gekocht zijn ze ook skinny maar die buikband verschrikkelijk brrrrrr...
    Mijn navel moet kunnen ademen :p

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik kan ook maar heel weinig aan mijn lijf verdragen. Wat dat betreft is de zomer heerlijk: gewoon een oma-onderbroek en een flodderig jurkje aan. Geen broek, geen bh, geen sokken... aaaahhhhh, zalig!

Helaas kan dit naar mijn werk niet. Dus ik draag braaf m'n bh en lange broek. (en de rest uiteraard ook, haha.) Maar als ik thuis kom, gaat alles uit en trek ik weer lekker een los jurkje aan.

13. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het ook, maar niet op de termijn waar jij nu op zit. Draag lekker veel maxi rokken of shorts (binnenshuis allebei), comfort is het sleutelwoord!

14. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik loop al 3wk in zwangerschapsbroeken, ik kon geen gewone broek meer verdragen.

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Sadieraven: Ik heb van H&M een positiebroek die niet zo'n hoge buikband heeft. De navel ik lekker bloot. Misschien kun je daar eens kijken.

16. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Oke die heb ik denk ik over het hoofd gezien. Ik heb de donkergrijze spijker skinny van de h&m laatst gekocht. Hartstikke mooie broek en zit verdomd lekker moet ik zeggen.
    Ben 22 weken en omdat ik last van me liezen en banden heb onderin heb ik ze maar gekocht maar de buikband zit me nog veeeeel te groot ;)
    Ik sla hem gewoon om :p

17. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik vind strakke broeken niet enkel onaangenaam maar krijg ze ook niet meer toe :D

18. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb net 6 weken vakantie gehad en heb geen strakke broek meer gedragen in die tijd. Moet a.s. donderdag weer gaan werken voor het eerst en heb nog geen positiekleding dus ik denk dat het lekker een zomerjurkje wordt voor mij:) Pas waarschijnlijk helemaal niet meer in mijn skinnyjeans en panthalons hahahah En ze weten op het werk nog niets dus ik zit me wel te verheugen op hun blikken op mijn groeiende buikje hihihi
    Hie dus ook de spijkerbroeken op de brandstapel. Voor die bh's geld helaas anders, met een e-cupje kan je niet echt zonder toch? Blijft afzien op dat vlak. Lang leven het huispak en de trainingspakken JOEPIE! :)

19. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Wat fijn en grappig om te lezen dát er meerdere meiden er last van hebben maar ik ga idd ff kijken voor zo een positie skinny broek :p móet er ook echt aan geloven

20. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    haha ik had toen ik 9 weken was allemaal lekkere skinny jeans gekocht, zaten heerlijk, maar vanaf week of 33 kan ze allemaal niet meer aan ;) loop met joggingsbroek en moest zelfs maat groter kopen.....oeps ;) maar dan ook echt 18 kg aangekomen ofzo.

succes meiden, lekker genieten nog van de skinny pos,broeken.

Deel Deze Pagina