Hey dames, Sinds ik zwanger ben heb ik helemaal geen zin meer in me strakke skinny jeans!! of broeken hahahah Laatst nog aan gedaan en ik werdt helemaal gek op me werk hahah ik kwam thuis en meteen heb ik alles uit gedaan waaronder ook me bh ook zo vreselijk!! Dan maar een wijde grote broek maar ik zit wel lekker op me werk Zijn er meer meiden die er last van hebben???
Ik, zeker toen ik zwanger was. Ik heb 9 maanden lang geen broek gedragen, ook erna niet. Nu nog niet. Ik ben aan het afvallen en als ik weer op mijn gewicht ben, dan zal ik weer broeken dragen
Ja! Ik kan ze ook niet uitstaan.. Maar normaal heb ik altijd spijkerbroeken aan, dus weet niet wat ik nu aan moet! Als ik thuis ben loop ik altijd in mn huispak of in ieder geval iets comfortabels!
@delta ik wil op zicht nog wel een broek dragen tijdens me zwangerschap maar niet zo strak meer hahaha succes met afvallen @tibo oohhh gosh dat heb ik ook wat moet ik dan aan trekken hahah omdat ik ook altijd in spijkerbroeken loop en idd wat je al zegt in het weekends lekker comfortabels heerlijk!!!
Ik draag uberhaupt geen strakke kleding, verschrikkelijk. Ook geen bh's trouwens, met mijn 65AA is dat niet nodig
hier moet het juist zo strak mogelijk (MAAR) wel met de goede pasvorm want een normale broek zou ik gek van worden maar strakke positiekleding helemaal lekker!
Oh hier ook niet! Nu moet ik bekennen dat ik sinds de bevalling van mijn dochter in 2011, ik helemaal niks straks meer kan hebben op mijn buik, dus als ik al een broek draag, dan zijn dat vaak broeken met zo'n brede band aan de bovenkant, vaak van het merk De Godin in Jezelf. Gelukkig hebben de meeste zwangerschapsbroeken dat al van hun zelf dus die draag ik nu dan ook graag
In het begin tot nu niks geen strakke broeken! Zat helemaal niet fijn... Nu kan ik niet wachtennnn tot ik mijn kleding weer kan dragen! Lekker strak! Hahaha (als mijn lichaam dat toe laat dan..)
Ik draag altijd skinny en daar komt ook geen verandering in. Heb nu skinny positie broeken en vind het prima zitten. Voel me trouwens erg ongemakkelijk in wijde broeken.. Voelt zo vreemd
Nee ik vind het vreselijk om positiekleding te hebben moeten kopen bah... Vind het ook zonde van me geld maar omdat ik in de winter ben uitgerekend kan ik moeilijk in harembroeken of sportbroekjes blijven lopen hihi Geef mij maar lekker me skinny heupbroeken. Omdat ik dan nu toch zwangerschapsbroeken heb gekocht zijn ze ook skinny maar die buikband verschrikkelijk brrrrrr... Mijn navel moet kunnen ademen
Ik kan ook maar heel weinig aan mijn lijf verdragen. Wat dat betreft is de zomer heerlijk: gewoon een oma-onderbroek en een flodderig jurkje aan. Geen broek, geen bh, geen sokken... aaaahhhhh, zalig! Helaas kan dit naar mijn werk niet. Dus ik draag braaf m'n bh en lange broek. (en de rest uiteraard ook, haha.) Maar als ik thuis kom, gaat alles uit en trek ik weer lekker een los jurkje aan.
ik heb het ook, maar niet op de termijn waar jij nu op zit. Draag lekker veel maxi rokken of shorts (binnenshuis allebei), comfort is het sleutelwoord!
@Sadieraven: Ik heb van H&M een positiebroek die niet zo'n hoge buikband heeft. De navel ik lekker bloot. Misschien kun je daar eens kijken.
Oke die heb ik denk ik over het hoofd gezien. Ik heb de donkergrijze spijker skinny van de h&m laatst gekocht. Hartstikke mooie broek en zit verdomd lekker moet ik zeggen. Ben 22 weken en omdat ik last van me liezen en banden heb onderin heb ik ze maar gekocht maar de buikband zit me nog veeeeel te groot Ik sla hem gewoon om
Ik heb net 6 weken vakantie gehad en heb geen strakke broek meer gedragen in die tijd. Moet a.s. donderdag weer gaan werken voor het eerst en heb nog geen positiekleding dus ik denk dat het lekker een zomerjurkje wordt voor mij Pas waarschijnlijk helemaal niet meer in mijn skinnyjeans en panthalons hahahah En ze weten op het werk nog niets dus ik zit me wel te verheugen op hun blikken op mijn groeiende buikje hihihi Hie dus ook de spijkerbroeken op de brandstapel. Voor die bh's geld helaas anders, met een e-cupje kan je niet echt zonder toch? Blijft afzien op dat vlak. Lang leven het huispak en de trainingspakken JOEPIE!
Wat fijn en grappig om te lezen dát er meerdere meiden er last van hebben maar ik ga idd ff kijken voor zo een positie skinny broek móet er ook echt aan geloven
haha ik had toen ik 9 weken was allemaal lekkere skinny jeans gekocht, zaten heerlijk, maar vanaf week of 33 kan ze allemaal niet meer aan loop met joggingsbroek en moest zelfs maat groter kopen.....oeps maar dan ook echt 18 kg aangekomen ofzo. succes meiden, lekker genieten nog van de skinny pos,broeken.